Skip to main content

Szef Microsoftu zabiega o wsparcie dla Xbox One u producentów z Hollywood

W poszukiwaniu TV.

Szef Microsoftu, Steve Ballmer osobiście odwiedził osobistości Hollywood, by zabiegać o wsparcie i ekskluzywną zawartość dla Xbox One.

Razem z Ballmerem w podróż wybrała się Nancy Tellem, zarządzająca rozrywką w firmie z Redmond. Menedżerkę powinniśmy pamiętać z ostatniej konferencji Microsoftu, podczas której nazwała konsolę „nowym dystrybutorem wody”.

Duet spotkał się z Lesem Moonvesem, szefem CBS, Stevem Mosko z Sony TV i szefami agencji talentów WME. Serwis Deadline Hollywood informuje, że menedżerom zaprezentowano możliwości konsoli w kwestii programów sportowych, seriali czy muzyki.

Już podczas pierwszej prezentacji konsoli stało się jasne, że Xbox One stawia na interaktywną telewizję. Widzieliśmy m.in. rozmowy poprzez Skype równocześnie z telewizją i możliwości programów sportowych we współpracy z ligą NFL.

Microsoft ogłosił także produkcję serialu na bazie serii Halo, ze Stevenem Spielbergiem w roli producenta. Usłyszeliśmy również o Quantum Break, nowym projekcie Remedy, łączącym telewizję z grą.

Zobacz na YouTube

Zobacz także