Skip to main content

Activision planuje wskrzeszenie marki Sierra?

Więcej szczegółów na Gamescomie.

Wygląda na to, że Activision zamierza wskrzesić wydawnictwo Sierra, słynące przed laty z gier przygodowych.

W serwisie YouTube powstał kanał Sierra Games, gdzie opublikowano poniższy teaser z nową wersją dobrze znanego logo. Działa także strona internetowa Sierra.com. Więcej informacji poznamy na targach Gamescom w przyszłym tygodniu - wynika z opisu.

Sierra odpowiadała w latach 80. za wiele popularnych gier przygodowych, a później także za serie Crash Bandicoot czy Spyro the Dragon. Do firmy należały licencje Space Quest, King's Quest i Police Quest.

W 2004 roku wydano Homeworld 2 od Relic Entertainment, ale wkrótce skoncentrowano się na tytułach sieciowych. W 2007 ukazały się jeszcze World in Conflict i Timeshift.

Cztery lata później Sierra należała do Vivendi, które łączyło się wtedy z Activision. Firmę zamknięto, ale prawa do nazwy pozostały w Activision Publishing.

Zobacz na YouTube

Zobacz także