Activision planuje wskrzeszenie marki Sierra?
Więcej szczegółów na Gamescomie.
Wygląda na to, że Activision zamierza wskrzesić wydawnictwo Sierra, słynące przed laty z gier przygodowych.
W serwisie YouTube powstał kanał Sierra Games, gdzie opublikowano poniższy teaser z nową wersją dobrze znanego logo. Działa także strona internetowa Sierra.com. Więcej informacji poznamy na targach Gamescom w przyszłym tygodniu - wynika z opisu.
Sierra odpowiadała w latach 80. za wiele popularnych gier przygodowych, a później także za serie Crash Bandicoot czy Spyro the Dragon. Do firmy należały licencje Space Quest, King's Quest i Police Quest.
W 2004 roku wydano Homeworld 2 od Relic Entertainment, ale wkrótce skoncentrowano się na tytułach sieciowych. W 2007 ukazały się jeszcze World in Conflict i Timeshift.
Cztery lata później Sierra należała do Vivendi, które łączyło się wtedy z Activision. Firmę zamknięto, ale prawa do nazwy pozostały w Activision Publishing.