Skip to main content

Rise of the Tomb Raider z nagrodą za najlepszy scenariusz roku

Pobito Wiedźmina 3.

Amerykańska Gildia Scenarzystów uznała, że w ubiegłym roku to Rise of the Tomb Raider od Square Enix było grą z najlepszą opowieścią fabularną.

Rhianna Pratchett pracowała też przy poprzedniej części

Produkcja Crystal Dynamics konkurowała z trójką innych finalistów: polskim Wiedźminem 3, Assassin's Creed Syndicate oraz Pillars of Eternity.

Jako odbiorców nagrody wybrano głównego projektanta narracji Johna Stafforda, projektanta narracji Camerona Suey, główną scenarzystkę Rhiannę Pratchett oraz Philipa Gelatta, pomagającego przy pracach nad fabułą.

Warto dodać, że pod uwagę brane były wyłącznie historie napisane przez osoby zrzeszone w lub aplikując do przyjęcia do związku WGA - Videogame Writers Caucus.

Rise of the Tomb Raider ukazało się w listopadzie ubiegłego roku, osiągając wysokie oceny w recenzjach, choć raczej nie dzięki przełomowemu scenariuszowi. Ten stanowi dość standardową opowieść o walce z tajemniczą organizacją i poszukiwaniach pewnego artefaktu.

Zobacz na YouTube

Zobacz także