Activision: Destiny z „największą premierą nowej licencji w historii”
Nie podano liczby sprzedanych kopii.
Po pobiciu rekordu najczęściej zamawianej przed premierą nowej marki, Destiny jest także „najbardziej udanym debiutem licencji w historii” - zapewnia wydawca.
Activision podaje, że do sklepów na całym świecie wysłano pudełka o wartości 500 milionów dolarów. Nie ujawniono jednak dokładnej liczby egzemplarzy w rękach graczy, co utrudnia ocenienie rozmiarów sukcesu.
Kolejny z pobitych przez Destiny rekordów to miano najchętniej kupowanej gry w wersji cyfrowej na konsolach, biorąc pod uwagę tytuły, które są dostępne w dystrybucji cyfrowej już od dnia premiery.
Dla porównania, wcześniej w tym roku Ubisoft zapewniał, że Watch Dogs jest najszybciej sprzedającą się nową licencją w historii, z wynikiem 4 milionów egzemplarzy w pierwszym tygodniu.
„Bazując na wyjątkowym zainteresowaniu konsumentów, zamówienia sprzedawców i producentów konsol na całym świecie przekroczyły w przypadku Destiny 500 milionów dolarów” - komentuje w informacji prasowej Bobby Kotick, szef Activision Blizzard.
„Ten krok milowy to kolejny wielki sukces dla firmy, demonstrujący nasze unikatowe możliwości kreowania najpopularniejszych marek z dziedziny rozrywki na świecie” - dodaje skromnie menedżer.
„Sukces Destiny, a także niedawna premiera Hearthstone to kolejne dowody na to, że potrafimy tworzyć wspaniałe licencje od podstaw.”
„Od samego początku wierzyliśmy, że nasza inwestycja i wiara w Destiny się opłacą. Ale niewielu wierzyło, że będziemy mogli to powiedzieć już pierwszego dnia” - napisał Eric Hirshberg, odpowiedzialny za dział wydawniczy.
Destiny debiutowało w Polsce wczoraj. Nasze wrażenia z rozgrywki śledzić można w redakcyjnym dzienniku. Tytuł łączy elementy gry sieciowej typu MMO z kampanią fabularną dla jednego gracza i kooperacją.