Alan Wake 2 - Późny wieczór: talk-show, kod do drzwi
Initiation 1. Alan w studiu nagrań.
W rozdziale Initiation, części Późny wieczór, w Alan Wake 2 przejmujesz kontrolę na drugim bohaterem, tytułowym Alanem. Rozpoczniesz w zamkniętym pokoju. Poczekaj, aż program w TV się zakończy i wejdź wtedy z nim w interakcję. Po cutscenie kieruj się do wyjścia za tabliczkami "Exit".
Na tej stronie:
Znajdź wyjscie ze studia talk-show
Drzwi na końcu korytarza są zamknięte. Kod (1) znajduje się na ścianie pierwszego pokoju (2). Wpisz cyfry 665 do elektronicznego zamka przy podwójnych drzwiach i idź dalej. Kolejne drzwi są zamknięte - przejdź do szatni przez otwarte przejście kilka kroków wcześniej na prawej ścianie.
Przeniesiesz się do zamkniętego pomieszczenia z Tablicą fabularną. Zbadaj ją, potem skorzystaj z maszyny do pisania na biurku. Ponownie wrócisz do pokoju z telewizorem i ponownie musisz z niego skorzystać. Ponownie idź do drzwi i skorzystaj z zamka. Kod do drzwi wyjściowych jest teraz zmieniony - 565.
Idź dalej. Zaraz po tym jak usłyszysz nucenie, zobaczysz na ścianie po prawej stronie mapę (3). Z jej pomocą kieruj się teraz do pokoju dozorcy (4). Otrzymasz od niego klucz do piwnicy (5).
Użyj światła, żeby się wydostać
Na końcu korytarza w piwnicy znajdziesz żółty pojemnik w oświetlonym pomieszczeniu, a w środku lampę (6). Użyj jej od razu przytrzymując klawisz akcji, by przetestować jej działanie. Użycie tego narzędzia zmienia układ pomieszczenia, w którym się znajduje i umożliwia pokonywanie przeszkód. Przejdź do kolejnego źródła światła, by ponownie skorzystać z lampy i ominąć przeszkodę w postaci siatki ogrodzeniowej. Ponownie użyj lampy, by ją załadować i przejdź przez drzwi (7).
Za drzwiami wyjdź jednymi schodami do góry, skręć w prawo i idź do pokoju z telewizorem (8) na końcu korytarza. Musisz mieć naładowaną lampę, by móc jej teraz użyć - jeśli nie jest (co wskazuje ikona w dolnym prawym rogu - przy naładowanej lampie wyświetla się ikona żarówki (9)), wróć się, i idź na balkon (10) przy schodach i jej użyj.
Gdy używasz lampy przy źródłach światła, zostaje ono wewnątrz niej przechowane. Po zakończeniu przerywnika filmowego ukończysz tą część rozdziału.
Następnie: Alan Wake 2 - Casey: stacja metra, Caldera, tunel, pociąg, rytuał
Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Alan Wake 2 - Serce: sklep, strzelba, Nightingale, znak wiedźmy