Atmosfera rodem z gotyckiego horroru w nowym zwiastunie Bloodborne
Oraz szczegóły na temat systemu walki.
Na konferencji Sony w Kolonii zaprezentowano nowy zwiastun produkcji Bloodborne. Materiał zawiera fragmenty rozgrywki.
Trailer pozwala przyjrzeć się między innymi systemowi walki. Bohater wykorzysta w trakcie potyczek nie tylko miecze lub topory, ale także broń palną - na przykład strzelbę.
Za grę odpowiada studio From Software, a konkretnie - zespół deweloperów odpowiedzialny za Demon's Souls oraz pierwszą odsłonę Dark Souls.
Na oficjalnym blogu PlayStation opublikowano także kilka szczegółów na temat systemu walki - Regain System. Rozwiązanie to pozwoli graczom zregenerować część życia, jeśli trafią wroga błyskawicznie po otrzymaniu obrażeń. Ilość punktów możliwych do odzyskania zostanie określona przez żółty pasek i będzie się szybko zmniejszać.
Może się wydawać, że w ten sposób premiowane będą szybkie i słabo przemyślane ataki, ale poziom trudności pozostanie taki sam, jak w innych grach z serii, więc brak cierpliwości na pewno zostanie wykorzystany przez wroga.
Ważną rolę odegra także transformacja broni - uzbrojenie zmienimy nawet w połowie combosa.
Bloodborne zadebiutuje na początku 2015 roku, trafi tylko na PlayStation 4.