Bijatyka Killer Instinct bez kampanii dla pojedynczego gracza w dniu premiery
Ale dostępne będą inne tryby offline.
Darmowa bijatyka Killer Instinct na Xbox One nie otrzyma tryby Arcade - kampanii dla pojedynczego gracza - aż do końca pierwszego „sezonu”.
„Tryb Arcade pojawi się, gdy skończymy prace nad ośmioma bohaterami i zamkniemy pierwszy sezon” - przyznał projektant z Microsoft Studios, Daniel Fornace, w rozmowie z serwisem OXM. „Gdy pojawi się osiem postaci, otrzymamy też Arcade.”
Dla przypomnienia: podstawowa wersja gry rozprowadza będzie za darmo, z jednym bohaterem. Kolejnych wojowników kupimy za 5 euro od sztuki (ok. 21 zł). W sprzedaży znajdzie się też Killer Instinct Combo Breaker - zestaw zawierający wszystkich sześciu bohaterów, zapewniający także wcześniejszy dostęp do dwóch postaci z planowanych DLC. Cenę ustalono na 20 euro (ok. 80 zł).
Jest też wydanie Killer Instinct Ultra Edition, które Microsoft opisuje jako „najbardziej opłacalne”. Ten zestaw zawiera sześciu bohaterów, wcześniejszy dostęp do dwóch postaci z DLC, kilka akcesoriów dla wojowników i oryginalną wersję Killer Instinct, znaną jeszcze z automatów. Wszystko za 40 euro (ok. 170 zł).
Choć bez Arcade, twórcy obiecują, że już w dniu premiery dostępne będa rozgrywki offline w ramach trybów Survival i Dojo.
„Survival to nasza niekończąca się walka” - mówi Fornace. „Wybieramy poziom trudności i walczymy z kolejnymi przeciwnikami. Po każdej potyczce odnawia się coraz mniej punktów życia, a wrogowie stają się potężniejsi, więc wkrótce osiągamy limit.”
Gracze będą mogli wydać wirtualną walutę - Killer Points - by rozpocząć w trybie Survival od miejsca przegranej. W tym przypadku nie trafimy jednak na listę najlepszych wyników.
„Dojo to duży samouczek” - dodaje deweloper. „Nauczymy graczy tajnik Killer Instinct, ale także bijatyk w ogóle, w tym popularnych określeń.”
Bijatyka studia Double Helix Games jest jednym z tytułów startowych na Xbox One - zadebiutuje w listopadzie.