Call of Duty: Infinite Warfare - nowe wideo prezentuje tryb sieciowy
Mnóstwo szczegółów.
Activision przygotowało nowy materiał wideo ze strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare, w nieco ponad siedem minut streszczając wszystkie najważniejsze nowości w trybie sieciowym.
Deweloperzy zapożyczają sporo rozwiązań z Black Ops 3 i rozwijają pomysły z poprzedniej odsłony cyklu. Powraca chociażby podobny, płynny system poruszania się po mapach, w tym bieganie po ścianach i „wślizgi”.
Otrzymujemy odpowiednik bohaterów - żołnierzy dysponujących odmiennymi umiejętnościami specjalnymi lub wyjątkowo potężnymi rodzajami broni. W Infinite Warfare za archetypy służą specjalne pancerze wspomagane o różnych właściwościach, z innymi perkami i gadżetami.
Jest klasyczny i podstawowy „Warfighter”, specjalizujący się w walce na średni dystans. Specjalne umiejętności to między innymi przystawka do broni, strzelająca na boki pociskami rykoszetującymi, by już całkowicie wyeliminować konieczność celowania w Call of Duty.
Klasa Merc dysponuje ciężkim pancerzem i uzbrojeniem. Do tego perk odnawiający życie oraz tarcza umożliwiająca szarżowanie, niczym Reinhardt w Overwatch.
Jest też archetyp stawiający na prędkość i zręczność, o nazwie FTL. Ten dysponuje energetyczną strzelbą zamieniającą wrogów w proch, a także talentem wydłużającym „wślizg”.
Inną nowością jest rozbudowany system rzemiosła, do zamiany bazowych modeli broni na prototypy, o czterech poziomach rzadkości i różnych bonusach. To pozwala twórcom wprowadzić wirtualną walutę - salvage.
Materiały do budowy zdobędziemy podczas zabawy, ale większym zaskoczeniem nie będzie, jeśli odpowiednie zasoby pojawią się też w transakcjach cyfrowych.
Dla przykładu, rzadki model jednego z karabinów snajperskich zapewnia szereg przydatnych bonusów: mniejszy odrzut, szybsze przeładowywanie, ale także taktyczny ładunek nuklearny do wezwania, po serii 25 zabójstw.
Idąc dalej, „epicka” wersja tej samej broni podświetli sylwetki wrogów z niskim poziomem życia, a także zwiększy obrażenia wraz z odległością. Takie rozwinięcie arsenału ma znacznie zwiększyć różnorodność.
Są też nowe gadżety, jak bio-kolce - nie tylko zabijające jednym ciosem, ale także raniące okolicznych przeciwników falą odłamków. Nie mniej ciekawy jest granat tworzący... czarną dziurę, wsysającą oponentów.
Call of Duty: Infinite Warfare ukaże się 4 listopada na PC, PS4 i Xbox One. Testy beta rozpoczną się 14 października na PlayStation 4. Później odbędą się także na Xbox One, ale nie znamy konkretnej daty starty.