Skip to main content

Chivalry 2 - Ucieczka z Falmire: więźniowie, most

Niszczenie klatek, odbicie więźniów, walka o most.

Ucieczka z Falmire to mapa w Chivalry 2, na którą trafisz w trakcie zabawy w trybie rozgrywki cel drużynowy. Większa część meczu polega na walce o więźniów, a jego kulminacyjny moment rozgrywa się na moście, gdzie dochodzi do otwartej walki. Na tej mapie spotkać może się maksymalnie 64 graczy - po 32 na drużynę.

Uwaga - jak w przypadku pozostałych map w trybie cel drużynowy, tak i tutaj obrońcy odniosą natychmiastowe zwycięstwo jeśli uda im się odeprzeć drużynę atakujących podczas przynajmniej jednego zadania.


Na tej stronie:


Początek - klatki z więźniami

Na początku meczu drużyny będą walczyć o klatki (1) wewnątrz których przewożeni są więźniowie. Celem obrońców jest powstrzymać drużynę atakującą przed zniszczeniem ich, atakujący zaś muszą po prostu się do nich zbliżyć i atakować przy pomocy broni białej. Każda z klatek ma swoją wytrzymałość - po otrzymaniu odpowiedniej ilości obrażeń rozleci się na kawałki, a więźniowie ze środka zostaną uwolnieni.


Bramy

Kolejnym etapem jest walka o dwie bramy - jedna zlokalizowana jest po lewej (2) stronie, druga po prawej (3). Obrońcy muszą za wszelką cenę utrzymać oba te obiekty.

Atakujący z kolei muszą zniszczyć tylko jedną bramę. Do tego celu mogą oni wykorzystać normalne ataki, a także petardy (4) znajdujące się w wózkach. Petardę trzeba podnieść i dostarczyć pod bramę, co jest ryzykowne, jednak w przypadku sukcesu znacząco uszkodzi to konstrukcję.


Kolejni więźniowie

Po walce o bramę następnym celem będą kolejni więźniowie (5) przetrzymywani w wiszących klatkach na środku lokacji. Etap ten jest identyczny jak z początku mapy - atakujący muszą zniszczyć klatki przy pomocy swoich broni, obrońcy z kolei muszą ich przed tym powstrzymać.

Z uwagi na to że wszyscy więźniowie znajdują się blisko siebie, obrońcy mogą wykorzystać obszarowe umiejętności specjalne by ułatwić sobie zadanie. Na szczególną uwagę zasługują tutaj sztandar i róg wojenny (obie oferują leczenie dla drużyny), a także ognista bomba - rzucona pod klatki sprawi, że atakujący je gracze zostaną podpaleni.


Walka o most

Finałowy etap to walka o most (6). Jest to najbardziej chaotyczna część tej mapy, gdyż w wąskim przejściu walczą na raz dziesiątki graczy - łatwo jest tutaj oberwać zbłąkaną strzałą, ciosem miecza czy zostać podpalonym. Celem obrońców jest powstrzymać atakujących przed przekroczeniem mostu.

W przypadku obu stron świetnie spisze się tutaj klasa Łucznika. Otwarty teren sprzyja ostrzeliwaniu wrogów, choć musisz uważać by nie trafić sojusznika. Nie stój także długo w miejscu by nie oberwać od strzelca wroga.

Rozgrywka dobiegnie końca w momencie gdy atakujący przebiegną przez most (przez co zwyciężą) bądź gdy upłynie czas na zadanie (co oznaczać będzie sukces obrońców).

Poprzednio: Chivalry 2 - Upatek Lionspire: tarany, rynek, trebusze

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Zobacz także