Co nowego w Destiny: The Taken King
Więcej miejsca w skarbcu, schematy, tańce i inne.
Studio Bungie przeprowadziło wczoraj wieczorem prezentację na żywo, koncentrując się na dodatku The Taken King do Destiny. Poniżej znaleźć można luźny zbiór najciekawszych informacji i szczegółów.
Pokaz skupiał się na społecznościowej strefie w Wieży, przedmiotach i postępach postaci w rozszerzeniu, które ukaże się we wrześniu.
Poziom Light to teraz poziom postaci - nie warto zdejmować elementów wyposażenia, ponieważ Bungie zbada ekwipunek i zawartość skarbca, by określić nasz nowy poziom w dodatku.
Maksymalny limit poziomów podniesiono do 40, a postępy bazują teraz w całości na doświadczeniu. Light jest średnią wartości obrony i ataku, wynikającą z całego ekwipunku postaci, a nie ze statystyk poszczególnych jego elementów.
Ghosty mają teraz statystykę Light, podobnie jak przedmioty klasowe. Pomysł polega na tym, by każda część ekwipunku miała znacznie i rozwijała bohatera.
Intelekt, Dyscyplina i Siła są teraz lepiej wyjaśnione: gracze może w prosty sposób podejrzeć, o ile sekund skracają odradzanie się umiejętności.
Zakładka z zadaniami pomieści teraz bounty - maksymalnie szesnaście, ze śledzeniem czterech. Te będzie można kończyć szybciej, bez konieczności częstego przemieszczania się. Ghost wyświetli postępy w ich kończeniu.
Nie trzeba będzie wracać do bezpiecznej lokacji, by zakończyć zadania bounty - zrobimy to z dowolnego miejsca.
W dzienniku zmieszczą się maksymalnie 32 zadania. Niektóre są przeznaczone dla naszego archetypu, a nową podklasę odblokujemy w ramach specjalnego scenariusza. Nagrody za wykonanie misji będą widoczne od samego początku.
Każda osoba kupująca The Taken King otrzyma przedmiot Spark of Light, umożliwiający błyskawiczne awansowanie postaci do 25. poziomu, co jest także minimalną granicą do wkroczenia do zawartości z rozszerzenia.
Twarz Guardiana może być wyświetlona w interfejsie. W Wieży zmienimy bronie, by pokazać ulubiony element wyposażenia.
Speaker sprzedaje Ghosty, a przedmioty klasowe posiadają współczynnik obrony i perki zwiększające przyrost reputacji.
Nowe Ghosty również będą miały statystykę obrony, a także Intelekt, Dyscyplinę, Siłę i własne perki.
W Wieży znajdziemy terminale, udostępniające kolekcję emblematów, skórek i statków. Elementy te można więc bezpiecznie usunąć z ekwipunku i skarbca. W kolekcji znajdziemy też listę przedmiotów, których jeszcze nie odblokowaliśmy, w ramach motywacji.
Możemy wybrać się do sprzedawcy z frakcji i zadeklarować lojalność. Dzięki temu, przy zdobywaniu reputacji Vanguard lub Crucible, otrzymujemy także punkty dla wybranej frakcji.
Lojalność dla jednej z frakcji pozwoli kupić jej wyposażenie - z nowymi perkami, by uczynić je bardziej wartościowymi. Frakcję możemy zmienić raz na tydzień. Sprzedawcy będą oferować też zadania.
Zestawy frakcyjnych nagród zostały usprawnione. Nie dostaniemy już samotnego shardu, a możemy liczyć na legendarny przedmiot, monety i motes of light.
Jest też większa szansa na zdobycie skórki czy emblematu: po pozyskaniu jednego przedmiotu tego typu zostaje on dodany do kolekcji i usunięty z „rotacji”, byśmy nie zdobyli go po raz kolejny.
Shaxx oferuje wyzwania od piątego poziomu doświadczenia oraz tygodniowe bounty. Ma też nagrody z szansą na egzotyczne wyposażenie oraz Ghosty w sprzedaży, przeznaczone dla fanów PvP.
Tokeny Vanguard i Crucible zostały zastąpione przez wspólną walutę. Legendarne tokeny są wspólne dla całego konta - jak glimmer - i potrzebne do kupienia legendarnego ekwipunku od sprzedawców z Wieży.
Ważną zmianą są schematy na egzotyczny pancerz. Po znalezieniu takiego przedmiotu zostaje on dodany do naszej kolekcji, więc w dowolnej chwili możemy zastąpić utracony element ekwipunku. Schematy są przypisane do konta, więc dostępne dla każdej z postaci.
Poniżej zapis pokazu, zakończonego imprezą w Wieży. Tak, dodatek wprowadza nowe animacje tańca.