Skip to main content

Co nowego w Destiny: The Taken King

Więcej miejsca w skarbcu, schematy, tańce i inne.

Studio Bungie przeprowadziło wczoraj wieczorem prezentację na żywo, koncentrując się na dodatku The Taken King do Destiny. Poniżej znaleźć można luźny zbiór najciekawszych informacji i szczegółów.

Pokaz skupiał się na społecznościowej strefie w Wieży, przedmiotach i postępach postaci w rozszerzeniu, które ukaże się we wrześniu.

Poziom Light to teraz poziom postaci - nie warto zdejmować elementów wyposażenia, ponieważ Bungie zbada ekwipunek i zawartość skarbca, by określić nasz nowy poziom w dodatku.

Maksymalny limit poziomów podniesiono do 40, a postępy bazują teraz w całości na doświadczeniu. Light jest średnią wartości obrony i ataku, wynikającą z całego ekwipunku postaci, a nie ze statystyk poszczególnych jego elementów.

Ghosty mają teraz statystykę Light, podobnie jak przedmioty klasowe. Pomysł polega na tym, by każda część ekwipunku miała znacznie i rozwijała bohatera.

Intelekt, Dyscyplina i Siła są teraz lepiej wyjaśnione: gracze może w prosty sposób podejrzeć, o ile sekund skracają odradzanie się umiejętności.

Zakładka z zadaniami pomieści teraz bounty - maksymalnie szesnaście, ze śledzeniem czterech. Te będzie można kończyć szybciej, bez konieczności częstego przemieszczania się. Ghost wyświetli postępy w ich kończeniu.

Nie trzeba będzie wracać do bezpiecznej lokacji, by zakończyć zadania bounty - zrobimy to z dowolnego miejsca.

W dzienniku zmieszczą się maksymalnie 32 zadania. Niektóre są przeznaczone dla naszego archetypu, a nową podklasę odblokujemy w ramach specjalnego scenariusza. Nagrody za wykonanie misji będą widoczne od samego początku.

Nowy i ulepszony Suros Regime

Każda osoba kupująca The Taken King otrzyma przedmiot Spark of Light, umożliwiający błyskawiczne awansowanie postaci do 25. poziomu, co jest także minimalną granicą do wkroczenia do zawartości z rozszerzenia.

Twarz Guardiana może być wyświetlona w interfejsie. W Wieży zmienimy bronie, by pokazać ulubiony element wyposażenia.

Speaker sprzedaje Ghosty, a przedmioty klasowe posiadają współczynnik obrony i perki zwiększające przyrost reputacji.

Nowe Ghosty również będą miały statystykę obrony, a także Intelekt, Dyscyplinę, Siłę i własne perki.

W Wieży znajdziemy terminale, udostępniające kolekcję emblematów, skórek i statków. Elementy te można więc bezpiecznie usunąć z ekwipunku i skarbca. W kolekcji znajdziemy też listę przedmiotów, których jeszcze nie odblokowaliśmy, w ramach motywacji.

Możemy wybrać się do sprzedawcy z frakcji i zadeklarować lojalność. Dzięki temu, przy zdobywaniu reputacji Vanguard lub Crucible, otrzymujemy także punkty dla wybranej frakcji.

Lojalność dla jednej z frakcji pozwoli kupić jej wyposażenie - z nowymi perkami, by uczynić je bardziej wartościowymi. Frakcję możemy zmienić raz na tydzień. Sprzedawcy będą oferować też zadania.

Zestawy frakcyjnych nagród zostały usprawnione. Nie dostaniemy już samotnego shardu, a możemy liczyć na legendarny przedmiot, monety i motes of light.

U rusznikarza spędzimy więcej czasu. Ten oferuje zadania i ma własną reputację.

Jest też większa szansa na zdobycie skórki czy emblematu: po pozyskaniu jednego przedmiotu tego typu zostaje on dodany do kolekcji i usunięty z „rotacji”, byśmy nie zdobyli go po raz kolejny.

Shaxx oferuje wyzwania od piątego poziomu doświadczenia oraz tygodniowe bounty. Ma też nagrody z szansą na egzotyczne wyposażenie oraz Ghosty w sprzedaży, przeznaczone dla fanów PvP.

Tokeny Vanguard i Crucible zostały zastąpione przez wspólną walutę. Legendarne tokeny są wspólne dla całego konta - jak glimmer - i potrzebne do kupienia legendarnego ekwipunku od sprzedawców z Wieży.

Ważną zmianą są schematy na egzotyczny pancerz. Po znalezieniu takiego przedmiotu zostaje on dodany do naszej kolekcji, więc w dowolnej chwili możemy zastąpić utracony element ekwipunku. Schematy są przypisane do konta, więc dostępne dla każdej z postaci.

Poniżej zapis pokazu, zakończonego imprezą w Wieży. Tak, dodatek wprowadza nowe animacje tańca.

Zobacz także