Skip to main content

Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion w szczegółach technicznych dla wszystkich platform

Bez owijania w bawełnę.

Niecały miesiąc przed premierą Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion twórcy podzielili się szczegółami technicznymi gry dla każdej z platform oraz podali, jakie ustawienia graficzne będzie można dostosować.

Square Enix przygotowało szczegółowe dane, jednak należy pamiętać o tym, że podane wartości FPS to górny limit i możliwe są spadki płynności animacji poniżej podanego poziomu. Ponadto gra w wersji na Xbox Series S działa obecnie w 30 klatkach na sekundę i dopiero premierowy patch umożliwi grę w 60 FPS.

Platforma Rozdzielczość Liczba klatek na sekundę
PlayStation 5 3840x2160 60
PlayStation 4 Pro 3840x2160 30
PlayStation 4 1920x1080 30
Xbox Series X 3840x2160 60
Xbox Series S 1920x1080 60
Xbox One X 3840x2160 30
Xbox One S 1920x1080 30
Xbox One 1920x1080 30
Nintendo Switch (deck) 1280x720 30
Nintendo Switch (handheld) 1280x720 30
Steam Zależna od monitora 30/60/120

Gracze PC będą mogli dostosować następujące ustawienia graficzne:

  • Tryb ekranu: okno/wirtualny pełny ekran/pełny ekran
  • Rozdzielczość ekranu: zależna od wyświetlacza
  • Liczba klatek na sekundę: 30/60/120 FPS
  • Synchronizacja pionowa: włączona/wyłączona
  • Jakość tekstur: wysoka/średnia/niska
  • Jakość cieni: wysoka/średnia/niska
  • Antyaliasing: wysoki/niski/wyłączony
  • Okluzja otoczenia: włączanie/wyłączanie

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion to rozszerzony remaster popularnego spin-offu Final Fantasy 7, który ukazał się na konsoli przenośnej PSP w 2007 roku. Gra nie doczekała się wersji na inne urządzenia, dla wielu może to być więc pierwsza styczność z udanym RPG akcji. Nowa wersja powstaje na Unreal Engine 4 i zawiera usprawniona grafikę, zremasterowaną ścieżkę dźwiękowa, nowe cutscenki i przebudowany system walki. Premierę zaplanowano na 13 grudnia. Gra nie otrzyma polskiej lokalizacji.

Zobacz także