Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion w szczegółach technicznych dla wszystkich platform
Bez owijania w bawełnę.
Niecały miesiąc przed premierą Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion twórcy podzielili się szczegółami technicznymi gry dla każdej z platform oraz podali, jakie ustawienia graficzne będzie można dostosować.
Square Enix przygotowało szczegółowe dane, jednak należy pamiętać o tym, że podane wartości FPS to górny limit i możliwe są spadki płynności animacji poniżej podanego poziomu. Ponadto gra w wersji na Xbox Series S działa obecnie w 30 klatkach na sekundę i dopiero premierowy patch umożliwi grę w 60 FPS.
Platforma | Rozdzielczość | Liczba klatek na sekundę |
---|---|---|
PlayStation 5 | 3840x2160 | 60 |
PlayStation 4 Pro | 3840x2160 | 30 |
PlayStation 4 | 1920x1080 | 30 |
Xbox Series X | 3840x2160 | 60 |
Xbox Series S | 1920x1080 | 60 |
Xbox One X | 3840x2160 | 30 |
Xbox One S | 1920x1080 | 30 |
Xbox One | 1920x1080 | 30 |
Nintendo Switch (deck) | 1280x720 | 30 |
Nintendo Switch (handheld) | 1280x720 | 30 |
Steam | Zależna od monitora | 30/60/120 |
Gracze PC będą mogli dostosować następujące ustawienia graficzne:
- Tryb ekranu: okno/wirtualny pełny ekran/pełny ekran
- Rozdzielczość ekranu: zależna od wyświetlacza
- Liczba klatek na sekundę: 30/60/120 FPS
- Synchronizacja pionowa: włączona/wyłączona
- Jakość tekstur: wysoka/średnia/niska
- Jakość cieni: wysoka/średnia/niska
- Antyaliasing: wysoki/niski/wyłączony
- Okluzja otoczenia: włączanie/wyłączanie
Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion to rozszerzony remaster popularnego spin-offu Final Fantasy 7, który ukazał się na konsoli przenośnej PSP w 2007 roku. Gra nie doczekała się wersji na inne urządzenia, dla wielu może to być więc pierwsza styczność z udanym RPG akcji. Nowa wersja powstaje na Unreal Engine 4 i zawiera usprawniona grafikę, zremasterowaną ścieżkę dźwiękowa, nowe cutscenki i przebudowany system walki. Premierę zaplanowano na 13 grudnia. Gra nie otrzyma polskiej lokalizacji.