Cyberpunk 2077 - Początek końca: Arasaka, odbicie Hanako
Ścieżka korporacyjna.
Jeśli na dachu w misji Komu bije dzwon zdecydujesz się skorzystać z pomocy Hanako, po chwili kobieta odezwie się do ciebie. Idź do windy i zjedź na dół, po czym idź z Misty do sklepiku, by poczekać na kierowcę. Możesz, ale nie musisz skorzystać z czytania kart tarota.
Po chwili zjawi się Hellman. Gdy z nim wyjdziesz, rozpocznie się nowa misja. Po krótkiej przejażdżce na terenie posiadłości zatrzyma was ochroniarz - możesz go zabić, albo nie. W tym drugim wypadku i tak zrobi to Hellman. Wysiadaj z auta. Kieruj się w lewą stronę obszaru.
Po placu spaceruje mech, ale łatwo przeczekać, aż przejdzie dalej. Wtedy idź prosto i zlikwiduj bronią z tłumikiem strażnika (1), a potem wejdź do budynku przez wysunięte pomieszczenie (2). Oczywiście cały czas się skradaj. W tej misji idealna jest snajperka z tłumikiem.
W środku możesz zabić lub zignorować netrunnerkę - jeśli się skradasz, nie zwróci na ciebie uwagi. Kieruj się do drzwi do centralnej części budynku. Przejdź przez korytarz do kuchni zaraz naprzeciwko i pozbądź się po cichu wroga (3). To pierwszy z czterech elitarnych strażników (jednak wcale nie trudny do zlikwidowania).
Na minimapie zauważysz kolejnych wrogów w pobliżu - to też elitarni strażnicy. Jeden jest w pomieszczeniu z kolumnami (4), kolejny w pomieszczeniu po drugiej stronie - w sali przed wejściem (5), a ostatni krąży nad nim, na piętrze (6). Jeśli masz broń z tłumikiem, pozbędziesz się każdego jednym strzałem w głowę.
Po wyeliminowaniu tych wrogów, możesz już spokojnie iść do pokoju Hanako na piętrze. Podejdź do niej (7), porozmawiajcie chwilę, a potem ruszaj z Hanako na parter, by wsiąść do AV-ki na parterze, na tyłach domu.
Podczas lotu zacznie się kolejna misja.
Następnie: Cyberpunk 2077 - Siostra i brat: zebranie w Arasace, ludzie Yobinoru
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja