Deathloop - Czego chcą Wenjie: cherlak, 2-BIT
Trop związany z Wenjie. Jak zanieść zanieść lalkę do robota.
Na tej stronie przedstawimy zadanie związane z Wenjie w Deathloop, którego skutkiem będzie doprowadzenie do sytuacji, w której wieczorem wizjonerka uda się do Updaam, gdzie będzie można ją zlikwidować.
Zadanie Czego chcą Wenjie będzie dostępne po ukończeniu misji Kosmiczny najeźdźca.
Ten trop wizjonerów składa się z następujących etapów:
Zidentyfikować słabość Wenjie; Przeszukać kwaterę Weinjie
Udaj się do Kompleksu popołudniu. Wejdź do budynku od prawej strony (1), w którym przebywają Wenjie.
Zejdź na najniższy poziom i otwórz jej pokój za pomocą kodu, który poznałeś wcześniej. Przy mapie, na tablicy, odnajdziesz zapiski o ośrodku nad klifem w Updaam (2). Przeczytaj także wiadomości w komputerze (3).
Teraz możesz opuścić Kompleks.
Odwiedzić 2-BIT-a
Udaj się do Updaam popołudniu, aby odnaleźć 2-BIT-a, który znajduje się na drugim piętrze w posiadłości Charliego.
Jak dotrzeć do 2-BIT-a opisaliśmy dokładnie na stronie: Deathloop - Tropy arsenału: gdzie znajduje się tabliczka przeskoku. Jeśli odwiedziłeś tę lokację wcześniej, ale nie odnalazłeś pomieszczenia, w którym przebywa gadający robot, skup się na punktach: 14-17 (na podlinkowanej stronie).
Porozmawiaj z 2-BIT-em, a dowiesz się, gdzie znajduje się nagranie z głosem Aleksisa. Następnie opuść dzielnicę.
Znaleźć nagranie głosu Aleksisa
Wróć do Updaam wieczorem.
Teraz musisz się udać do posiadłości Aleksisa, aby przeszukać jego prywatny pokój, który znajduje się na ostatnim piętrze, na końcu korytarza. Nie jest to najłatwiejsze zadanie, ale jak najbardziej wykonalne.
Na stronie: Deathloop - Tropy wizjonerów: Pożeracz owiec; jak odnaleźć Alexisa opisaliśmy, jak najłatwiej dostać się do posiadłości Aleksisa i odszukać jego prywatny pokój (punkty: 1-9 na tej stronie).
Na biurku (4) odnajdziesz list (Powód od miłości). To kolejny trop w tym zadaniu.
Kiedy odnajdziesz list, poznasz również kod do sejfu, który znajduje się w bibliotece w Updaam. Opuść zamek i wejdź do tuneli, by wrócić do tej dzielnicy w południe.
Zabrać nagranie z biblioteki; Dostarczyć „Aleksisa” do 2-BIT-a
Udaj się znowu do Updaam, tym razem w południe. Odnajdź budynek biblioteki (5), który znajduje się w centralnym punkcie dzielnicy.
Wewnątrz biblioteki nie napotkasz przeciwników, więc swobodnie rozejrzyj się dookoła. W centralnym punkcie budynku, na parterze, znajduje się sejf (6).
Wyciągniesz z niego lalkę z nagraniem głosu Aleksisa. Gdy Colt weźmie figurkę w ręce, odtworzy się automatycznie nagranie, którego nie można wyłączyć, a po zakończeniu taśmy, nagranie uruchomi się od początku.
Lalkę należy zanieść do 2-BIT-a, co nie jest prostym zadaniem, ale możesz w dowolnym miejscu zostawić figurkę i wrócić po nią, gdy np. pozbędziesz się przeciwników w posiadłości Charliego, co oczywiście sugerujemy. Nagranie jest na tyle głośne, że - gdy zbliżysz się do eternalistów - mogą je usłyszeć, co zdradzi twoją pozycję.
Niosąc więc lalkę, zostawiaj ją co jakiś czas na ziemi, rozpraw się z wrogami przed tobą i wracaj po figurkę. Możesz też ewakuować wrogów z budynku Charliego, gdy wejdziesz z cherlakiem do posiadłości. Wystarczy porozmawiać najpierw z 2-BIT-em, wybrać odpowiednią kwestię dialogową, która sprawi, że przeciwnicy wyjdą na zewnątrz, a dopiero potem wrócić po lalkę. Zrób to jednak, kiedy dotrzesz z figurką do posiadłości, ewakuowani eternaliści bowiem zgromadzą się przed wejściem do domu Charliego.
Kiedy dotrzesz do 2-BIT-a z lalką, porozmawiaj ponownie z robotem. Wybierz linię dialogową: „Spraw, aby Aleksis dał Wenjie to, czego pragnie.”, a potem „Chwila… coś mi się tutaj nie zgadza.”, by zakończyć zadanie.
Następnie: Deathloop - Cisza radiowa
Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Deathloop - Tropy wizjonerów: Ballada o Franku Gadule; jak dostać się do klubu