Skip to main content

Destiny 2 - zmiany w matchmakingu i Grach z przewodnikiem

Koniec z rozdzielaniem graczy.

Premiera dodatku do Destiny 2 - Porzuceni - wniesie kilka istotnych zmian do systemu matchmakingu i Gier w przewodnikiem. Twórcy poinformowali o nowościach w cotygodniowej publikacji na blogu.

Bungie przywraca system, o który prosiło wielu graczy - możliwość pozostania z drużyną po ukończeniu aktywności. Po debiucie rozszerzenia, gracze, którzy rozegrali mecz w trybie Gambit, Tygiel albo Szturm, nie zostaną rozdzieleni. Pozwoli to na szybszy matchmaking w przypadku powtarzania misji.

Zmian doczekają się również Gry z przewodnikiem. Zawodnicy, który opuszczą ten rodzaj zadań w trakcie rozgrywki, będą mogli powrócić do gry w przeciągu trzech minut. Po tym czasie gospodarz znajdzie nowego chętnego w zastępstwie.

Zobacz na YouTube

Inaczej zadziała też system zdobywania XP w ramach klanu. Gracze zdobędą wyzwania od Hawthorne, do 3 dziennie. Ich ukończenie zagwarantuje zdobycie punktów doświadczenia dla grupy.

Debiutujący 4 września dodatek wprowadzi do gry kolejne strefy do eksploracji, aktywności grupowe oraz tryb Gambit (łączący walki PvP oraz walkę z kosmitami).

Niedawno zaprezentowano nowe uzbrojenie z dodatku.To między innymi łuk z funkcją widzenia przez ściany i podwójna rakietnica.

Zobacz także