Diablo 4 - Hawezar: zadania poboczne
Lista wszystkich misji dodatkowych w regionie Hawezar.
Na tej stronie znajdziesz opis przejścia wszystkich misji pobocznych w Diablo 4, na obszarze regionu Hawezar.
Jeżeli szukasz konkretnego zadania, użyj interaktywnego spisu treści poniżej. Możesz też skorzystać z opcji Znajdź na stronie na smartfonie lub kombinacji Ctrl + F na PC.
Na tej stronie:
- Szczątki wiary
- Skręcony chwyt
- Heretyk
- Cena do zapłaty
- Zatrute serca
- Nekrotyczne badania
- Zła krew
- To, co nieuleczalne
- Rozpaczliwe remedia
- Dar bagien
- Grzybowe remedium
- Przegniłe serce
- Ciało i krew
- Ochrona bagna
- Splątane wspomnienia
- Rosnące przypomnienia
- Odkopane żale
- Brzemię serca
- Zabobonna podróżna
- Gniew wiedźmy
- Potencjalne zagrożenie
- Pieśń zgnilizny
- Czerwona gałązka
- Spłacony dług
- Śmierć w wodzie
- Przywołanie do porządku
- Większe dobro
- Jad Nangari
- Utracone dziedzictwo
- Roziskrzona obfitość
- Kwestia tożsamości
- Dawne żale
- Krok za krokiem
- Podniszczony posążek
- Zamknięte Zakarumickie Repozytorium
- Wydatki uznaniowe
- Żywa przynęta
- Na gorącym uczynku
- Na mrocznej ścieżce
- Za wszelką cenę
- Niespokojne wody
- We trzech kroczą
- Pozostawiony
- Kwestia wiary
- Zamknięcie księgi
- Oręż Wilka
- Kiedy nadchodzi przypływ
- Spóźniona dostawa
Szczątki wiary
Tomyris z Zarbinzet potrzebuje pomocy. Udaj się z nią nad zerwany most. Później znajdź zwłoki i wejście do jaskini w pobliskich ruinach. Nagroda: rzadka zbroja Miano Johanny.
Wróć do spisu zadań
Skręcony chwyt
Krzyżowiec Warwick prosi, byś sprawdzić co dzieje się z innym żołnierzem, Beroltem, na bagnach. Znajdziesz przy ciele wiadomość. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
Heretyk
Vass obawia się zła na bagnach. Wyrusz na miejsce, gdzie znajdziesz przestraszoną dziewczynę - Anetę. Pomóż jej zebrać nietypowe rośliny w strefie poszukiwań - dziewczyna podejdzie do nich, gdy znajdziecie się w pobliżu. Nie możesz ich dotknąć, gdy jesteś na koniu. Później wejdź do jaskini i uratuj dziewczynę. Kolejne zadanie - Cena do zapłaty. Nagroda: skóry.
Wróć do spisu zadań
Cena do zapłaty
Jest to zadanie rozpoczynane automatycznie, gdy ukończysz misję „Heretyk”. Poszukując Anety, porozmawiaj z Suzaną. Znajdź książkę o lekach w sklepie u miecznika. Wejdź do ruin Ślepe Kopce, by zebrać dla Anety jad pająka. Kolejne zadanie - Zatrute serca.Nagroda: klejnoty.
Wróć do spisu zadań
Zatrute serca
Kolejne zadanie po „Cena do zapłaty”. Porozmawiaj z Verą. Udaj się do obszaru poszukiwań, by odnaleźć Anetę. Eksploruj po krawędziach kolejny obszar poszukiwań - zbierać będzie kobieta, gdy tylko je wypatrzy. Powie ci, gdy coś dostrzeże- wtedy podążaj za nią. Możesz później rozpocząć opcjonalne zadanie Nekrotyczne badania. Nagroda: amulet Pamiątka Anety.
Wróć do spisu zadań
Nekrotyczne badania
Po ukończeniu misji Zatrute serca, w czasie której poznasz Gulię, będziesz mógł pobrać od niej zadanie. Zdobądź dla niej jad potworów, a gdy go przyniesiesz i przekażesz poczekaj chwilę, a pojawi się kolejne zadanie - Zła krew.
Wróć do spisu zadań
Zła krew
Zlecenie dostępne po zadaniu „Nekrotyczne badania”, u Guli. Dostarcz miksturę do obozu nieopodal, potem ukryj się za drzewem. Ponów czynności w drugiej lokacji. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
To, co nieuleczalne
Na drodze pomiędzy regionami znajdziesz Nevana. Eskortuj go do pobliskiej wioski. W rzeczywistości wystarczy przejechać przez punkty wskazane na mapie, nie przejmując się potworami. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Rozpaczliwe remedia
Nestor Lau z Wedżynhanu opowiada o tajemniczej chorobie w wiosce. Przesłuchaj wskazanych mieszkańców, potem udaj się do strefy poszukiwań i badaj zwłoki, aż znajdziesz Dziennik Brechta. Potem udaj się na północ do lochu Azyl Światłości. Zabierz naszyjnik z elitarnego wroga i zanieś go Lau. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Dar bagien
Porozmawiaj z Martą. Potrzebuje eskorty do Wedżynhanu, gdzie spotkasz się z Yolandą. Automatycznie rozpoczniesz zadanie - Grzybowe remedium. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Grzybowe remedium
Misja rozpocznie się od razu po zakończeniu „Dar Bagien”. Yolanda potrzebuje grzybów z pobliskiej jaskini, które zdobędziesz po eliminacji żerujących tam nietoperzy. Następne zadanie - Przegniłe serce. Nagroda: eliksiry.
Wróć do spisu zadań
Przegniłe serce
Zadanie rozpoczniesz, gdy ukończysz „Grzybowe remedium”. Wraz z Zurkiem przeprowadzisz prosty rytuał, potem zanieś Yolandzie przegniłe serce. Nagroda: szemrzące obole (50).
Wróć do spisu zadań
Ciało i krew
Yonka prosi o eskortę po tym jak padł jej koń. Po dotarciu do gospodarstwa rozejrzyj się i ruszaj poszukać zwłok Kaana. Następnie chroń ją, gdy będzie rozwieszać dzwoneczki. Nagroda: zasnute kryształy.
Wróć do spisu zadań
Ochrona bagna
Zadanie odblokujesz po części fabularnej aktu piątego obejmującego interakcje z Timue. Porozmawiaj z nią w jej chatce na bagnach. Rozwieź zioła pomiędzy pobliskich mieszkańców. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Splątane wspomnienia
Zadanie dostępne po odblokowaniu bagien w ramach wątku fabularnego (akt piąty). W miejscu znacznika znajdziesz Kressa.
Znajdź dla niego Purchawkową trzcinę. Jest trudno zauważalna, a znajduje się w zachodniej części obszaru poszukiwań, przy moście. Na koniec udaj się do wioski Zawodzie i popytaj o grób Kateriny. Znajduje się poniżej mostu. Możesz podjąć się kolejnego zadania od mężczyzny: Rosnące przypomnienia. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Rosnące przypomnienia
Drugie zadanie dla Kressa, po ukończeniu Splątane wspomnienia. Po podjęciu się zadania porozmawiaj z nim i zapytaj go o Timue. Potem udaj się do niej, by oddać skradziony posążek. Musisz jeszcze zebrać jad z potworów grasujących przed domem. Możesz podjąć się kolejnego zadania - Odkopane żale. Nagroda: eliksiry.
Wróć do spisu zadań
Odkopane żale
Trzecia misja dla Kressa, po „Rosnące przypomnienia”. Udaj się na wskazane miejsce i odkup grób, po czym spal szczątki niedaleko Zawodzia. Nagroda: szemrzące obole (50) oraz talizman Trzewiowy Skalpel (rzadki).
Wróć do spisu zadań
Brzemię serca
Gdy odblokujesz dostęp do bagien, generując postępy w akcie piątym, objawi ci się na nich błękitny duch. Podążaj za jego wskazaniami aż odnajdziesz zwłoki dziecka, a przy nich sztylet. Zwróć go Damenowi w wiosce. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
Zabobonna podróżna
Pełny opis zadania zamieściliśmy na stronie: Zabobonna podróżna.
Wróć do spisu zadań
Gniew wiedźmy
Zadanie dostępne dopiero po wygenerowaniu postępów w Akcie piątym. Zleceniodawca ma na imię Zurk. Poszukaj Samila na cmentarzu. Znajdziesz tam jednak tylko jego ciało. Automatycznie rozpoczniesz kolejną misję: Potencjalne zagrożenie.
Wróć do spisu zadań
Potencjalne zagrożenie
Zadanie Zurka, automatycznie aktywowane po ukończeniu Gniew Wiedźmy. Poszukaj ciała niedaleko miejsca rozpoczęcia i pokonaj obudzone zwłoki. Uważaj, gdy wróg przybiera czerwoną aurę - gdy jest aktywna, każdy jego atak odbiera ci część życia i przyznaje wrogowi. Kolejne zadanie to Pieśń zgnilizny.
Wróć do spisu zadań
Pieśń zgnilizny
Kolejna misja Zurka, którą rozpoczniesz po zadaniu Potencjalne zagrożenie. Udaj się na północ i zbierz Krwawy grzyb z pokonanego tam elitarnego wroga. Na koniec pomóż mężczyźnie przeprowadzić rytuał i pozbywaj się pojawiających się monstrów. Nagroda: zioła i Balsamujący hełm (rzadki).
Wróć do spisu zadań
Czerwona gałązka
Znajdź Kiełkujący karmazynowy cień przeszukując kępy roślin na obszarze Delty Zgnilizny w Hawezar. Potem porozmawiaj z Timue. Nagroda: zioła.
Wróć do spisu zadań
Spłacony dług
Katta poszukuje Flinna. Udaj się z kobietą na północ idąc wzdłuż wybrzeża. Szukana osoba okaże się topielcem, którego musisz zgładzić. Nagroda: rudy metali.
Wróć do spisu zadań
Śmierć w wodzie
Tomaj chce, byś pomógł mu przeszukiwać zwłoki. Zbierz materiały z umarlaków i pomóż spalić świeże trupy. Nagroda: zasnute kryształy.
Wróć do spisu zadań
Przywołanie do porządku
Lumir sporządza mieszankę, ale brakuje mu potrzenych roślin.
Grzyby znajdziesz przy podeschniętych zbiornikach wodnych, nie są standardowym materiałem rzemieślniczym. Nie ujrzysz też przy nich znacznika, gdy będziesz w pobliżu. Nagroda: buty Dystansowce oka (rzadkie).
Wróć do spisu zadań
Większe dobro
Lyndon będzie miał dla ciebie pracę, gdy pomożesz innym mieszkańcom Zawodzia. Idź z Ortonem na wskazane miejsce i pozbądź się bandytów, po czym wróć do zleceniodawcy z zapasami. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
Jad Nangari
Eliminując węże Nangari możesz natrafić na przedmiot Osobliwy Jad, którego podniesienie rozpoczyna to zadanie. Szukaj ich na Morowym Bagnie w Hawezar. Wystarczy dostarczyć jad Timule z bagien. Nagroda: eliksiry.
Wróć do spisu zadań
Utracone dziedzictwo
Zadanie pojawi się dopiero, gdy pokonasz Eliasza w ramach fabuły aktu piątego. Pomóż Ksenji oczyścić fort Zakarum. Wejdziecie do specjalnego lochu, w którym zmierzycie się z wytrzymałymi, elitarnymi widmami. Nagroda: buława Błogosławiony Młot Kartasa (rzadki).
Wróć do spisu zadań
Roziskrzona obfitość
W Odstręczających Wzgórzach regionu Hawezar znajdziesz Wypełnioną Klejnotami Geodę rozbijając głazy w poszukiwaniu rudy.
Udaj się do złotnika w Ked Bardu, a potem zakup Kwasowy Topnik u alchemika w Zarbinzet. Nagroda: klejnoty.
Wróć do spisu zadań
Kwestia tożsamości
Zadanie dostępne po zakończeniu kampanii. Oranja przyniosła zioła dla Taisy, której nie ma w wieży. Zbadaj dziennik na biurku, jedź na bagna i wejdź do oznaczonej groty. Po tym zadaniu rozpoczniesz kolejne - Dawne żale. Nagroda: eliksiry.
Wróć do spisu zadań
Dawne żale
Zadanie rozpocznie się automatycznie, gdy ukończysz „Kwestia tożsamości. Spotkaj się z Timue i weź amulet ze skrzyni w jej chacie, potem wróć w pobliże Drzewa szeptów. Zdobądź jeszcze oczy Nangarii - wielkich wężów, które znajdziesz na zachód od miejsca pobytu. Następne zadanie - Krok za krokiem. Nagroda: klejnoty.
Wróć do spisu zadań
Krok za krokiem
Kolejna po „Dawne żale” misja dla Taisy. Odpraw rytuał, a potem wyeliminuj kilka trudniejszych elit. Nagroda: rzadki amulet Znak Konklawe.
Wróć do spisu zadań
Podniszczony posążek
Przeszukuj skrytki w ziemi na Grani Wyziewów w regionie Odstręczające Wzgórza, aż znajdziesz Podniszczoną lalkę Timue. Oddaj go właścicielce. Nagroda: rudy metali.
Wróć do spisu zadań
Zamknięte Zakarumickie Repozytorium
Odnajdź Zamknięte Zakarumickie Repozytorium przeszukując zwłoki na wschodzie Odstręczających Wzgórz (Karmazynowe Usypisko) w Hawezarze. Eliminuj demony w wyznaczonej strefie. Nagroda: szemrzące obole (30) oraz losowe przedmioty.
Wróć do spisu zadań
Wydatki uznaniowe
Ukończ kampanię i pozostałe zadania poboczne w Zawodziu. Porozmawiaj z Lyndonem. Znajdź jego skrytkę obok starego dzwonu w strefie poszukiwań. Niedługo później możesz podjąć się zadania: Żywa przynęta.
Wróć do spisu zadań
Żywa przynęta
Następna misja Lyndona z Zawodzia. Sprawdź z mężczyzną trzy kryjówki i poczekaj na zasadzkę. Kolejne zadanie: Na gorącym uczynku.
Wróć do spisu zadań
Na gorącym uczynku
Po ukończeniu „Żywa przynęta” spotkasz się z Lyndonem w Zawodziu i pozbędziesz się jego przeciwników. Nagroda: eliksiry oraz rzadki miecz Szkieletowy Klucz.
Wróć do spisu zadań
Na mrocznej ścieżce
Po zakończeniu kampanii porozmawiaj z Ojcem Dymuzem w Zarbinzet. Udaj się do obozu zabójców. Jeden z nich będzie miał klucz do skrzyni przy namiotach, a wewnątrz znajdziesz pergamin. Przesłuchaj pielgrzymów, a zadanie zakończy się, rozpoczynając misję: Za wszelką cenę. Nagroda: klejnoty.
Wróć do spisu zadań
Za wszelką cenę
Misja rozpoczyna się automatycznie po zakończeniu „Na mrocznej ścieżce”. Idź do obszaru poszukiwań i wejdź do groty na jego środku. Przeprowadź rytuał, a odblokujesz misję - Niespokojne wody. Nagroda: eliksiry.
Wróć do spisu zadań
Niespokojne wody
Zadanie rozpoczynane od razu po „Za wszelką cenę”. Udaj się do Zawodzia. Zakup u handlarza miód pitny i zanieś go Sev. Kolejne zadanie - We trzech kroczą. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
We trzech kroczą
Zadanie zaczyna się natychmiast, po ukończeniu „Niespokojne wody”. Na miejscu zmierzysz się z silnym bossem - Echem Lilit - i masz szansę zdobyć legendarny przedmiot. Nagroda: rzadki miecz Ostrze jednookiego szermierza.
Wróć do spisu zadań
Pozostawiony
Porozmawiaj z Mateenem w twierdzy Wieresz, po jej wyswobodzeniu. Znajdź Derina w lochu Komnata Ofiar, potem wróć do wyjścia. Nagroda: rudy metali.
Wróć do spisu zadań
Kwestia wiary
Możesz pobrać zadanie od Erdenera, ale dopiero, gdy wyzwolisz Wieresz. Eliminuj kultystów na zachód od warowni, by zebrać 10 amuletów. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
Zamknięcie księgi
Zadanie w Wedżynhanie dostępne dopiero, gdy wyswobodzisz twierdzę Stos Erimana. Porozmawiaj z Nestorem Akosem i pomóż mu zebrać na miejscu cztery księgi. Nagroda: zasnuty kryształ.
Wróć do spisu zadań
Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Diablo 4 - Kedżystan: zadania poboczne