Skip to main content

Far Cry 5 - Uwolnić Larry'ego, Bohaterska podróż

Zadanie poboczne: oswabadzamy mężczyznę z elektrycznej pułapki i niszczymy anteny.

Poniżej przedstawiamy opis kilku misji dla niejakiego Larry'ego, którego możesz spotkać w dowolnym momencie zabawy.

Na początku musisz jednak dotrzeć do okolic pewnego miasteczka, do którego poprowadzi cię sama gra, sugerując ukończenie misji Fall's End. Miasteczko zresztą nazywa się dokładnie tak samo.

Gdy udasz się nieco na zachód od miejscowości, w miejscu wskazanym (1) na poniższej mapie zaobserwujesz dużo elektrycznych wyładowań (2) z mężczyzną po środku. Nie zbliżaj się oczywiście na tyle mocno, by dosięgły cię wyładowania.

Gdy zbliżysz się nieco, Larry Parker - bo tak nazywa się uwięziony - poprosi cię o przysługę.

Musisz oczywiście uwolnić go z elektrycznej pułapki, a w tym celu powinieneś wyłączyć agregaty prądotwórcze. Pierwszy z nich znajdziesz nieopodal, na werandzie (3) domku obok. Po prostu podejdź do urządzenia i wykonaj na nim interakcje, aby wyłączyć dopływ prądu. To jednak nie jedyny generator zasilający elektryczne pole.

Drugi z nich odnajdziesz za domem, przy niewielkiej, drewnianej szopce (4). Kiedy wyłączysz urządzenie, misja automatycznie dobiegnie końca. Podejdź jednak do Larry'ego i porozmawiaj z nim, aby od razu odblokować kolejne zadanie.


Misja: Bohaterska podróż

Zaraz po ukończeniu zadania Uwolnić Larry'ego, porozmawiaj z mężczyzną, aby odblokować kolejną misję. Na początku musisz dotrzeć do masztu telekomunikacyjnego PurpleTop. To miejsce oddalone kilkaset metrów na wschód od początkowej lokacji. Możesz także skorzystać z punktu szybkiej podróży, jeśli któryś obok jest odblokowany. Zanim zaczniesz wdrapywać się na wieżę (5) przy pomocy kotwiczki, musisz rozprawić się z kilkoma kultystami w okolicy.

Po wdrapaniu się do połowy wieży, zniszcz w dowolny sposób pierwszą antenę (6). Wspinaj się dalej, gdzie zniszczysz kolejne nadajniki. Do trzech kolejnych nie będziesz miał jednak dostępu. Z tego powodu wespnij się jeszcze nieco wyżej, po drabinie, po czym przyczep kotwiczkę do helikoptera. Dopiero stamtąd wejdziesz na pokład, skąd będziesz mógł zniszczyć pozostałe anteny.



Po wylądowaniu będziesz musiał zabezpieczyć teren, a więc rozprawić się z dość liczną grupą kultystów przy budynku nieopodal. Możesz to zrobić w dowolny sposób. Po zabiciu ostatniego z nich możesz już poczekać na Larry'ego, a misja zostanie zakończona.

Zobacz także