Figurka Jamesa z Silent Hill 2 Remake z ceną i przybliżoną datą premiery
Rzut oka na wielkie ostrze piramidogłowego.
Remake Silent Hill 2 doczeka się kolekcjonerskiej figurki przedstawiającej głównego bohatera historii, Jamesa Sunderlanda. Projekt pozwala też rzucić okiem na odświeżone wersje kilku broni, w tym kultowej sztachety i ostrza piramidogłowego.
Istnienie figurki nie jest wielką tajemnicą, ponieważ Konami już dawno zapowiedziało, że nowej wersji klasycznego horroru towarzyszyć będą różnej maści gadżety dla kolekcjonerów. W końcu podano natomiast okienko wydawnicze oraz cenę miniaturowego Jamesa - figurka zadebiutuje w okresie między sierpniem a listopadem tego roku w cenie 42 tysięcy jenów, czyli około 1360 zł.
Figurka marki Gecco świetnie oddaje zmęczoną twarz Jamesa i pozwala lepiej przyjrzeć się odświeżonemu projektowi postaci. Wygląda na to, że sporo pracy włożono także w nadanie znoszonej kurtce i przetartym dżinsom odpowiedniego wyglądu, a cały ubiór obfituje w precyzyjne szczegóły. W prawej ręce można umieścić jedną z kilku broni, w tym pistolet, gazrurkę, sztachetę i wielkie ostrze.
Figurka w skali 1:6 mierzy około 31 cm wysokości i wykonana jest ze sztucznego kamienia i poliuretanu. Poza Jamesem kolekcjonerzy mogą zamówić też miniaturowego piramidogłowego, a w niedalekiej przyszłości do sklepów trafi także podobizna Marii. Nadal nie wiadomo, czy figurki kupimy przed premierą gry, ponieważ ta nie jest jeszcze znana.
Remake kultowego Silent Hill 2 na PC i PS5 powstaje w Krakowie, a zajmuje się nim polskie studio Bloober Team. Gra zaoferuje zupełnie nowa i stworzoną od podstaw oprawę graficzną, a także wprowadzi kilka zmian w mechanice, by dostosować produkcję do współczesnych standardów. Możliwe są też drobne zmiany w historii.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.