Gameplay z Assassin's Creed Odyssey przedstawia strzelanie przez ściany
I nowy system walki na dystans.
Twórca materiałów na YouTube - JorRaptor - opublikował fragment rozgrywki z Assassin's Creed Odyssey. Materiał prezentuje nowy system walki na dystans - pojawia się też umiejętność, dzięki której bohater trafia wrogów przez ściany.
Twórcy przygotowali wiele zmian w stosunku do Origins. Nie mamy już podziału na kilka typów łuków, które w dużym uproszczeniu działaniem przypominały karabin snajperski, strzelbę czy pistolet maszynowy. Zamiast tego możemy dostosować łuk, zmieniając właściwości broni, by służyła we wspomniany sposób.
Pojawiają się też nowe strzały specjalne. Oprócz ognistych i zatrutych otrzymamy paraliżujące, a także strzały śmierci - zadające większe obrażenia i poruszające się szybciej.
Powraca też zdolność specjalna, pozwalająca kontrolować strzałę w locie. Nowością jest natomiast umiejętność, dzięki której bohater zignoruje przeszkody na drodze do celu, a więc trafi wroga przez ścianę.
Nie zabrakło ponadto pocisków wybuchowych czy możliwości zaznaczenia kilku celów przed wypuszczeniem strzał.
Assassin's Creed Odyssey zadebiutuje 5 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One. To prequel Origins, a więc moment, w którym bractwo jeszcze nie powstało. Pozwoliło to na zastąpienie desynchronizacji modelem znanym z serii GTA.