Ghost of Tsushima - Niedokończone porachunki
Zadanie dodatkowe (Opowieści Cuszimy): Izuhara.
W tej misji twoim zadaniem będzie odbicie Zatoki Azamo (1) z rąk Mongołów. Porozmawiaj z wieśniakami (2), których spotkasz przed silnie ufortyfikowanym miastem, by rozpocząć ten quest.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Przejdź przez dziurę w ogrodzeniu (3),a przedostaniesz się do wnętrza fortu. Ukryj się w zaroślach i otwórz pierwszą bramę (znajduje się po prawej stronie).
Zatoka Azamo to duża lokacja, w której spotkasz wielu przeciwników, dlatego postaraj się ich eliminować po cichu. W mieście masz do wykonania kilka pomniejszych zadań. Dopiero gdy się z nimi wszystkimi uporasz, pojawi się kolejny cel do wykonania.
- Otwórz bramy wioski [3] - pierwszą mogłeś otworzyć już od razu po wejściu do miasta. Pozostałe dwie odnajdziesz w różnych częściach Zatoki Azamo (gdy będziesz blisko pojawi się charakterystyczna ikona). Jeśli będziesz miał problem z ich odnalezieniem, idź wzdłuż fortyfikacji, aż dotrzesz do kolejnych wrót.
- Zabij mongolskich przywódców [3] - łatwo ich rozpoznać po kolorze ubrania - to ci w złotych zbrojach (4). Walka z nimi nie jest łatwa, dlatego postaraj się najpierw wyeliminować słabszych wrogów, którzy często towarzyszą swoim „szefom”. Przewódców znajdziesz w różnych częściach miasta.
- Uwolnij wieśniaków z klatek [3] - dwie z trzech klatek znajduje się na środku miasta, obok jednej z bram. Wystarczy, że pozbędziesz się strażników pilnujących więźniów i otworzysz klatki.
- Uwolnij starszyznę wioski [3] - są to wysoko postawieni mieszańcy miasta. Są związani i pilnują ich strażnicy. Dwoje z nich są przetrzymywani na piętrach dwóch budynków.
Pamiętaj, że gdy tylko zbliżysz się do obiektu lub osoby, którą masz uwolnić lub zabić, pojawi się charakterystyczna pomarańczowa ikona. Wypatruj ich, by szybciej odnaleźć cel zadania.
Gdy wykonasz wszystkie wyżej opisane cele, będziesz musiał pokonać mongolskiego dowódcę. Wiatr wskaże ci drogę do bossa, Watażki Harunori, z którym stoczysz trudny pojedynek.
Walcząc z nim, poczekaj na jego ruch. Wykonaj unik lub parowanie, gdy wyprowadzi swój atak. Kontratakuj, jeśli skutecznie wybroniłeś się przed jego uderzeniem i jesteś blisko niego.
Kiedy go pokonasz, podnieś chorągiew (5) na znak zwycięstwa. Mieszkańcy wrócą do swych domów, a zadanie zakończy się.
Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.
Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost of Tsushima - Szepty pośród lasu