Gracz uruchomił Bloodborne w 60 FPS na PS5. Fani są zachwyceni
Prawie jak remaster.
Bloodborne wciąż nie otrzymało natywnego wydania na konsole obecnej generacji, dlatego fani muszą radzić sobie sami. Jeden z graczy udowodnił, że gra może działać na PlayStation 5 w 60 klatkach na sekundę.
Lance McDonland - moder bardzo dobrze znany społeczności fanów gier FromSoftware - ma na swoim koncie kilka udanych eksperymentów. W przeszłości uruchomił Bloodborne w pełnej płynności na PS4 i PS4 Pro, naturalnie przyszła więc pora na następny krok.
McDonland opublikował w sieci nagranie prezentujące rozgrywkę w 60 FPS na PlayStation 5. Co jednak najbardziej interesujące, upragniony klatkarz udało się osiągnąć bez straty w rozdzielczości. Gracz zapewnia, że materiał pokazuje „czysty gameplay” w 1080p. Trzeba przyznać, że walka z Ojcem Gascoignem prezentuje się całkiem widowiskowo. Niestety nawet pełna płynność nie ułatwi starcia z największym koszmarem fanów soulslike'ów - kamerą.
Sukces projektu po raz kolejny rozbudził apetyt fanów, którzy wciąż czekają na chociażby wspomnienie o pecetowej wersji Bloodborne. Równie mile widziany byłby zapewne patch, który pozwoliłby na rozgrywkę w wymarzonych 60 klatkach. Najczęstszym zarzutem w stronę gry jest bowiem niestabilność klatkarzu, szczególnie rzucająca się w oczy podczas bardziej wymagających starć.
Niektórzy wciąż liczą na to, że FromSoftware pokusi się o stworzenie sequela. Bloodborne 2 stało się już memem wśród graczy, a każdy większy pokaz gier poprzedzany jest masą plotek i doniesień o rzekomej zapowiedzi kontynuacji. Warto pamiętać, że japońskie studio pracuje aktualnie nad pierwszy dodatkiem fabularnym do Elden Ring. W produkcji jest również Armored Core 6, którego premierę zaplanowano na 25 sierpnia.