Gracze krytykują grafikę remake'u Prince of Persia: Piaski Czasu - twórcy odpowiadają
"To nie jest kolejny Assassin's Creed".
- Fanom nie podoba się wygląd remake'u
- Twórcy przekonują, że chcieli utrzymać styl wizualny oryginału
Ubisoft zapowiedział wczoraj remake Prince of Persia: Piaski Czasu - uznanej gry z 2003 roku. Niektórym fanom nie spodobała się oprawa wizualna i swoje niezadowolenie wyrazili w internetowych komentarzach.
Część graczy zwraca uwagę, że produkcja przypomina bardziej remaster niż stworzoną od podstaw nową wersję. Krytykują powtarzające się modele postaci i problemy z wczytywaniem obiektów w zwiastunie. Autorzy odpowiedzieli w wywiadzie dla serwisu TheMakoReactor.
Pojawiły się sugestie, że jakość grafiki to efekt niskiego budżetu lub krótkiego okresu prac. Zaprzeczył temu dyrektor produkcji - Sashi Menon - podkreślając, że nakłady pieniężne są porównywalne z innymi grami. Zaznaczył, że nie było cięć, deweloperów nie ograniczają terminy, a w pewnym momencie w zespole było 170 osób.
Reżyser Pierre Sylvain-Gires przyznał jednak, że pewnym problemem okazał się silnik. Rozwiązania wykorzystywanego w serii Assassin's Creed nie przygotowano dla tytułów ze spowalnianiem i cofaniem czasu, czyli kluczowym elementem Piasków Czasu.
- Silnik Anvil jest przeznaczony przede wszystkim do gier z otwartym światem. Nasza produkcja jest zaś krótka i liniowa, więc musieliśmy stawić czoła wielu trudnościom - dodaje Annu Koul, starszy producent. Twórcy wyjaśnili też, że celowo zdecydowali się na konkretny styl wizualny.
- Wybraliśmy unikalny styl graficzny, by tytuł się wyróżniał. To nie jest kolejny Assassin's Creed, nie przypomina też Prince of Persia z 2008 roku. Musiał być specjalny. Magia, fantastyka są pokazane poprzez nasycenie barw i oświetlenie, trudno więc przedefiniować tożsamość wizualną pozycji w remake'u - tłumaczy Sylvain Gires. Premiera 21 stycznia 2021 roku.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: TheMakoReactor