Horizon 3 potwierdzone? Powstaje „kolejna przygoda Aloy”
Awans prawdę ci powie.
Studio Guerrilla chwali się awansem jednej z pracowniczek, ujawniając przy okazji interesujące szczegóły na temat rozwoju serii Horizon.
Jak podano na oficjalnej stronie holenderskiej firmy, dyrektorka studia i producentka wykonawcza Angie Smets otrzymała nową funkcję i przechodzi „wyżej”, odpowiadając teraz za rozwój strategii w całym PlayStation Studios.
To przekłada się na przetasowania w zarządzie Guerrilla, obejmującym teraz trzy osoby. To Joel Eschler (dyrektor studia i dyrektor produkcji), Hella Schmidt (dyrektora studia i menedżer generalna) oraz Jan-Bart van Beek (dyrektor studia i dyrektor artystyczny).
Szczególnie interesujący jest za to ostatni akapit oświadczenia, gdzie napisano, że „nowe kierownictwo poprowadzi Guerrillę ku świetlanej przyszłości, rozszerzając świat Horizon o kolejną przygodę Aloy oraz o nasz ekscytujący projekt online” - czytamy w komunikacie. „Michiel van der Leeuw (dyrektor techniczny) skupi się na przyszłej technologii i strategii dla silnika Decima”.
Nie jest obecnie jasne, czy „nowa przygoda Aloy” to „pełnoprawna” trzecia odsłona i zwieńczenie trylogii, czy też mniejszy projekt, jak niedawne Horizon Call of the Mountain na sprzęt rzeczywistości wirtualnej. „Trójka” nie byłaby specjalnie dużą niespodzianką, ponieważ zwiastuje ją już zakończenie rozszerzenia Burning Shores dla Horizon Forbidden West.
Komunikat potwierdza też projekt gry online, o której mówi się już od dłuższego czasu, dzięki przeciekom i ogłoszeniom o pracę. Pewną ciekawostką może być za to fakt, że Guerrilla wydaje się na dobre przejmować dowodzenie w PlayStation Studios. Prezesem tego działu Sony jest bowiem Hermen Hulst, jeden z założycieli i były szef holenderskiego zespołu.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.