Injustice 2 - Flash: ciosy, ataki, kombosy
Najszybszy wojownik świata.
Barry Allen, najszybszy człowiek z kart komiksów DC, znany szerszej publiczności jako Flash. Coraz bardziej popularny dzięki serialowi, a niedługo zapewne też dzięki kolejnemu filmowi z Ligą Sprawiedliwości.
Flash to kolejna postać, która była już dostępna w pierwszej części Injustice. Dosyć trudna do opanowania, wymaga bowiem skutecznego stosowania serii ciosów, by jak najszybciej pokonać wroga i nie dać mu szansy na kontrę.
Ataki specjalne
Wymieniamy tutaj najważniejsze ataki specjalne Flasha, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:
- 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
- F - przód
- B - tył
- D - dół
- J - skok
- MB - spalenie wskaźnika
- XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)
Efekt tunelowy: DB1. Alternatywa dla bloku. Flash może sparować cios i wyprowadzić kontrę, jeżeli przeciwnik uderzy akurat, gdy aktywujemy efekt. Spalenie wskaźnika powoduje małą eksplozję odrzucającą wroga, nawet jeżeli nas nie uderzy.
Pięść furii: BF1. Flash wykonuje szybką serię ciosów, po której przeciwnik zostaje przewrócony. Bohater musi stać bardzo blisko celu.
Błyskawicowy kopniak: DF1. Flash kopie przeciwnika, zadając spore obrażenia. Spalenie wskaźnika to więcej kopnięć. Przytrzymanie przycisku może opóźnić zadanie ciosu.
Piorunujące pięści: BF2. Działa ze średniej odległości. Flash uderza wroga, a następnie wykonuje jeszcze dwa ciosy z dwóch stron. Spalenie wskaźnika powoduje wyrzucenie wroga w górę na końcu.
Do biegu, gotowi...: DD2. Flash ustawia się w pozycji wyjściowej do biegu. Wciśnięcie 1, 2 lub 3 razem z kierunkiem do przodu aktywuje różne ataki.
Soniczne uniesienie: DB3. Bohater macha rękami tak szybko, że tworzy powietrzny wir, który unosi wroga. Spalenie wskaźnika przedłuża unoszenie.
Uderzenie dźwięki: DF3. Flash wyskakuje w powietrze i uderza wroga pięścią z wyskoku.
Kombosy
Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Flasha, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.
F2, 1 XX DF1
112 XX BF2
F2, 1 XX DF1 MB, 231
B2, 2, F3 XX BF1
B3, J3, 32 XX BF1
F3, J3, 32 XX BF1
11 XX DB1 MB, B3, 11, B22F3 XX BF1
F3, J3,11, 11, 11, 112 XX BF1 (w rogu)
F21 XX DF1 MB, D2, 4, J3, 32, 32, F21 XX BF1
D2 XX 4, DF1, DF1, F2 XX DF1, F2 XX DF1, F2 XX BF1
Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Injustice 2 - Deadshot: ciosy, ataki, kombosy
Jak zwykle, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.
Wszyscy dostępni wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.