Jade Raymond odchodzi z EA
Po trzech latach.
Firma Electronic Arts poinformowała, że Jade Raymond - szefowa studia EA Motive - zdecydowała się opuścić firmę. Jej zastępczynią została Samantha Ryan, która kieruje zespołem Maxis, a także BioWare (dzięki, VentureBeat).
Jade Raymond dołączyła do EA w 2015 roku, w celu założenia studia w Montrealu. Motive miało wkład w prace nad grą w uniwersum Star Wars od Visceral Games, przed tym jak studio zamknięto w ubiegłym roku. Motive pomagało też nad Star Wars: Battlefront 2.
Wcześniej - jeszcze w Ubisofcie - Raymond była producentką serii Assassin's Creed. Pomogła też kreować markę Watch Dogs i uczestniczyła w pracach nad Splinter Cell: Blacklist.
„Doceniamy całą pracę Jade i życzymy jej wszystkiego dobrego w drodze do kolejnej przygody” - napisał John Reseburg, szef działu komunikacji w EA. Nie podano przyczyny odejścia producentki.