Skip to main content

Legacy of Kain: Soul Reaver - Tomb of the Sarafan: droga do grobowca

Cienie przeszłości.

Kolejny boss w Legacy of Kain: Soul Reaver nie żyje, a Raziel wyrusza w dalszą drogę. Kierując się w stronę następnego celu bohater trafia do Tomb of the Sarafan, gdzie poznaje prawdę o swoim pochodzeniu.

Po zwycięstwie nad Zephonem Raziel wchłonie jego duszę, zyskując zdolność wspinania się po chropowatych, pionowych ścianach (ale tylko w świecie materialnym). Gdy przerywnik filmowy dobiegnie końca, opuść pomieszczenie i idź Warp Gate. Przenieś się do miejsca najbliżej Sanctuary of the Clans i udaj się do sali z Pillars of Nosgoth. Porozmawiaj z Ariel i stojąc przed tronem spójrz na południowy-wschód. Zobaczysz porowatą kolumnę wyglądającą na uszkodzoną.

Wespnij się na nią, korzystając z nowej umiejętności. Na górze udaj się do jedynego widocznego wyjścia i podążaj korytarzem, aż dotrzesz do sali z drewnianymi drzwiami po lewej i prawej stronie. Przejdź przez dowolne z nich.

Znajdziesz się w dużym kanionie po południowej stronie Sanctuary of the Clans. Zeskocz na dół i uważając na dwóch kręcących się tu przeciwników, skieruj się na południowy-zachód.

W tunelu, do którego wejdziesz, czają się dwaj wrogowie. Możesz ich zabić lub ominąć. Po chwili dotrzesz do bardziej otwartej przestrzeni, gdzie grasują kolejne dwa wampirze pomioty. Uporaj się z nimi, a następnie spójrz na północ. Znajdziesz tam wąski wąwóz. Podążaj nim, aż uruchomi się cutscenka.

Dotarłeś do wejścia do Tomb of the Sarafan. Zanim jednak przekroczysz próg grobowca, przyjrzyj się południowo-zachodniej ścianie kotlinki. Są tam półki skalne. Wskocz na nie i wejdź do korytarza, z którego wydobywa się zielonkawe światło. Przejdź na jego koniec, otwórz drzwi oznaczone błękitnym symbolem słońca i aktywuj Warp Gate.

Wróć przed bramę do Tomb of the Sarafan. W świecie duchowym przeniknij przez kratę. Omiń lub zabij zjawy w korytarzu i idź przed siebie, aż dojdziesz do portalu. Wróć do świata materialnego i kontynuuj wędrówkę, eliminując po drodze dwa wampirze pomioty. Gdy natrafisz na drewniane drzwi, przejdź przez nie.

Przed sobą zobaczysz ścianę z przejściem zablokowanym kamiennym blokiem. Chwyć go i pociągnij go do siebie. Uruchomi się scenka przerywnikowa, w której Raziel zobaczy swoje dawne miejsce wiecznego spoczynku. Po filmiku przejdź do świata duchowego i wskocz w dziurę na środku pomieszczenia, aby móc kontynuować swoją wędrówkę.

Zobacz także