Skip to main content

Licomp Empik Multimedia - polski dystrybutor zmienia nazwę i właściciela

Bez gier EA, ale nadal z Activision.

Firma Licomp Empik Multimedia, polski dystrybutor gier Activision, zmieniła nazwę na Licomp Empirical Multimedia, a właścicielem spółki nie jest już grupa Empik Media & Fashion.

Nowe logo firmy

LEM przejął Marcin Turski, pełniący również rolę prezesa spółki. Zmienia się także katalog wydawniczy - z oferty znikną produkcje Electronic Arts, ale firma nadal pozostaje dystrybutorem gier Activision, takich jak Call of Duty: Ghosts.

„Przez kilkanaście lat sprzedajemy multimedia w Polsce, wiemy jak to robić i - chociaż warunki sprzedaży i serwisu się zmieniają - wierzymy, że wciąż nadążamy za potrzebami graczy. Lem trwa i będzie wprowadzał nowe tytuły ku uciesze starych i nowych graczy” - komentuje Turski.

Jak donosi serwis Gry-OnLine.pl, „nowy” LEM podjął także współpracę z dystrybutorem sprzętu komputerowego ABC Data, zamierzającym stworzyć dział przeznaczony dla graczy. Zapowiedziano także dalszą współpracę z siecią Empików w całym kraju.

Tymczasem dotychczasowy właściciel, grupa Empik Media & Fashion zanotowała w III kwartale tego roku stratę operacyjną w wysokości 24,83 mln zł, wobec 0,76 mln zł zysku rok wcześniej.

Zobacz także