Skip to main content

Manor Lords - nowy gameplay ze strategii tworzonej przez jednego Polaka

Podstawowe założenia rozgrywki.

  • Nad Manor Lords pracuje jeden deweloper z Polski
  • Gra to połączenie city buildera i RTS-a

Jednoosobowe studio Slavic Magic z Polski opublikowało nowy gameplay z Manor Lords - produkcji, która łączy budowanie średniowiecznego miasta z klasyczną strategią czasu rzeczywistego.

Zobacz na YouTube

Wideo przybliża podstawowe założenia rozgrywki. Mapę gry podzielono na kilka regionów z unikalnymi dla danego miejsca surowcami i drzewkami rozwoju. Każdy obszar może więc specjalizować się w innej działalności - jeden zajmie się rolnictwem, a inny górnictwem.

W tytule pojawi się system ekonomii. Produkcja dóbr wpłynie na ceny przedmiotów, co z kolei odbije się na wirtualnym rynku. Ponadto lordowie, w których wcielą się gracze, otrzymają osobny majątek - bogactwa będzie można powiększać poprzez nakładanie podatków.

Nie zabraknie bitew, z czym powiązana jest rekrutacja wojsk, choć w filmie podkreślono, że ten ostatni mechanizm zmodyfikowano po uwagach fanów. Jednostki podzielono na trzy kategorie: chłopów (walczą improwizowanym orężem), najemników (są lepiej opancerzeni i uzbrojeni) oraz rycerzy (ciężkozbrojni z personalizowanym wyglądem).

Budowanie miast odegra istotną rolę

Manor Lords ukaże się jesienią 2020 roku we wczesnym dostępie na platformie Steam.

Zobacz także