Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Wolna kobieta pośród braci, Mapa: Szczerość
Wyruszamy na wojnę z czarodziejami.
Tym razem pod kontrolę gracza oddano aż trzech bohaterów, którzy wcześniej występowali w tej kampanii. Każdy z nich umieszczony jest na osobnej ścieżce, przez co ich walki toczone są osobno, choć bohaterowie mają sposobność pomagać innym bohaterom na inne sposoby.
Przy drodze po której porusza się Imani znajdziesz spalone miasto zwierzoludzi. Po jego zdobyciu zyskasz nad nim kontrolę, jednak będziesz zmuszony wybudować wszystkie budynki na nowo.
Na tej mapie występuje jedno zadanie dodatkowe, w naszym poradniku opisane na końcu tej strony, tuż zaraz za zadaniami głównymi.
Zadanie główne: Praca zespołowa
Cel: Imani musi pomóc Kibwe z powierzchni
Droga Kibwe jest zablokowana przez pieczęć Ylatha. Aby ją odblokować, musisz najpierw wysłać Imani do ołtarza tego smoka, który znajduje się na północ od fortu Posterunek Plemienia.
Cel: Kibwe musi pomóc Reem w podziemiach
Po tym, jak Imani odblokuje drogę dla Kibwe, zejdź bohaterem do podziemi. Znajdziesz tam fioletowy ołtarz Mallasy. Po wejściu z nim w interakcję odblokujesz dalszą drogę Reem.
Cel: Imani musi pomóc Reem z powierzchni
Po przejściu przez kamienny most na wyspę w centrum mapy udaj się na jej południe. Po ominięciu wrogiego bohatera (warto tutaj skorzystać z Schroniska, w którym nie można zostać zaatakowanym), wejdź w interakcję ze Starożytnym Monolitem Monolitem Shantiri.
Po wykonaniu wszystkich celów Imani otrzyma 3 000 PD, 2 punkty przywództwa oraz hełm Crag Hacka.
Zadanie główne: Skoordynowany atak
Cel: Doprowadź Imani w pobliże Mostu z Kości Słoniowej
Musisz dotrzeć do Mostu z Kości Słoniowej, który znajduje się na drodze Imani. Po przejściu przez pierwszy, kamienny most, dotrzesz do fortu o nazwie Posterunek Plemienia. W jego bezpośrednim otoczeniu znajduje się Obserwatorium.
Po wejściu w interakcję z Obserwatorium pobliska cześć mapy zostanie odkryta. Zobaczysz wtedy most, do którego miałeś dotrzeć, strzeżony przez dwóch bardzo potężnych bohaterów.
Cel: Zdobądź i odbuduj Dom Inwencji i Burtuqualii
Na końcu ścieżek Reem i Kibwe znajdują się miasto i fort Czarodziejów. Musisz je zdobyć i odbudować. Kiedy przejmiesz kontrolę nad jednym z tych miejsc, masz dwie tury aby zrobić to z kolejnym, inaczej cel nie zostanie ukończony.
Miejsca te nie są zbyt dobrze strzeżone. Ich przejęcie jest dywersją mającą na celu odciągnięcie strażników Mostu z Kości Słoniowej, dlatego po ich zdobyciu od razu zacznij się wycofywać bohaterem do tyłu.
Cel: Przeprowadź Imani przez Most z Kości Słoniowej i nie daj się złapać strażnikom
Po wykonaniu poprzedniego celu strażnicy Mostu z Kości Słoniowej udali się odbić przejęte przez zwierzoludzi fort i miasto. Wykorzystując ich nieuwagę przejdź przez most, a wykonasz ostatni z trzech celów.
W nagrodę za wykonanie zadania Imani otrzyma 5 000 PD, artefakt Amulet Jaguara i 3 punkty Przywództwa.
Zadanie główne: Legenda Imani
Cel: Zdobądź Al-Jabr w 4 tygodnie lub szybciej
Głównym celem tej mapy jest zdobycie miasta Al-Jabr, które znajduje się na drugim końcu Mostu z Kości Słoniowej. Aby się do niego dostać, musisz najpierw wykonasz pozostałe zadania główne.
Masz 4 tygodnie, aby dotrzeć do miasta i pokonać Asada, bohatera pilnującego bram Al-Jabr. Dysponuje on sporej wielkości armią, choć daleko mu do strażników mostu. Po jego pokonaniu, cel zostanie ukończony.
Cel: Pokonaj Yasira
Zaatakuj Yasira przebywającego w środku miasta. Chociaż nie dysponuje on dużą armią, bardzo trudno go pokonać, ponieważ jest on bardzo potężnym magiem. Po wygranej walce, mapa zostanie ukończona.
Zadanie poboczne: Kopalnie wroga
Cel: Zdobądź tartak, kopalnię złota i złoże rudy w pobliżu Posterunku plemienia
Pierwszy cel tego zadania wymaga od gracza zdobycia trzech różnych kopalni. Wszystkie znajdują się w pobliżu fortu, który leży przy drodze po której porusza się Imani i są chronione przez małe neutralne armie pochodzące z miast Czarodziejów.
Cel: Splądruj 5 kopalń wroga
Po dotarciu dowolnym bohaterem na terytorium wroga splądruj wszystkie okoliczne kopalnie. Za każdym razem będzie to kosztowało bohatera wszystkiego jego punkty ruchu. Dowolną kopalnię można złupić wiele razy, musisz tylko poczekać aż ta wznowi produkcję.
Po wykonaniu obydwu celów zadanie zostanie ukończone. Jako nagrodę kontrolowany bohater otrzyma 4 500 PD, 5 000 sztuk złota oraz artefakt Szata Alchemika.
Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia