PixelJunk Shooter Ultimate ukaże się na konsole PlayStation 4 i PS Vita
Lepsza grafika, 60 FPS na PS4, cross-play.
Studio Double Eleven ogłosiło, że zręcznościowa gra akcji PixelJunk Shooter ukaże się także na konsolach PlayStation 4 i PS Vita, w wersji Ultimate, łączącej kampanie z PixelJunk Shooter 1 i 2.
W przypadku stacjonarnego systemu możemy liczyć na ulepszoną grafikę, dynamiczne oświetlenie dwuwymiarowych lokacji, nowe efekty wizualne dla wybuchów i pocisków, wyższą rozdzielczość, lepsze cienie, kolory i wygładzanie krawędzi.
Na PlayStation 4 gra zadziała w 60 klatkach na sekundę. Twórcy szykują także zmodyfikowane animacje i wygląd sterowanego statku. Zmieni się też interfejs i informacje wyświetlane na ekranie.
Kolejną innowacją jest wprowadzenie systemu cross-play, umożliwiającego wspólną rozgrywkę posiadaczom obu wersji sprzętowych. Pomiędzy konsolami przenieść można również zapisane stany gry.
„Jednym z najbardziej niedocenionych aspektów serii była skomplikowana symulacja cieczy” - komentuje jeden z deweloperów na oficjalnym blogu PlayStation.
„Większość z zagadek wymaga manipulacji różnymi cieczami (wodą, lawą, płynem magnetycznym, kwasem), a każda z nich składa się z tysięcy cząsteczek, by całość wyglądała perfekcyjnie. Problemy z obliczeniami miały procesory czterordzeniowe na PC, więc konwersja na system przenośny była sporym wyzwaniem.”
„Udało się to dzięki wspaniałej pracy naszego zespołu i jesteśmy podekscytowani, mogąc zaoferować tytuł także na PS Vita.
Premiera latem tego roku.