Skip to main content

Premiery gier (22.01 - 28.01)

Dragon Ball FighterZ, Monster Hunter: World i inne.

Pierwsze w tym roku zestawienie premier na najbliższy tydzień to głównie dwie pozycje z Japonii: Dragon Ball FighterZ oraz Monster Hunter: World. Do tego dodatki do Assassin's Creed Origins i Total War: Warhammer 2 oraz szereg mniejszych gier.

Poniedziałek, 22 stycznia

Nowa produkcja od twórców Gods Will Be Watching to ponownie mroczna gra przygodowa, z akcją umieszczoną w przyszłości i oprawą graficzną stawiającą na piksele. Gracz powalczy z potężną korporacją.

Wtorek, 23 stycznia

  • Iconoclasts (PC, PS4, PS Vita)
    Wersja językowa: angielska

Główna bohaterka używa wielkiego klucza francuskiego, który wykorzystuje zarówno w walce, jak i podczas radzenia sobie z różnymi przeszkodami i zagadkami środowiskowymi.

Dodatek opowie o tym, jak Bayek wspólnie z Asasynami stawił czoła Rzymianom, okupującym zupełnie nowy region w grze - Synaj i Dolinę królów. Akcję osadzono kilka lat po wydarzeniach z podstawowej kampanii.

Zobacz na YouTube
  • Lost Sphear (PC, PS4, Switch)
    Wersja językowa: angielska

Lost Sphear rozbudowuje system walki z I Am Setsuna, z szerszymi opcjami strategicznymi podczas starć, w tym ze zmianą rozmieszczenia postaci w toku potyczki.

  • Subnautica (PC)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Gra reprezentuje koncept swobodnej eksploracji, dodając do tego elementy RPG. Innowacją w porównaniu do wielu innych konkurentów jest właśnie umieszczenie postaci w podwodnej głębinie i przeczesywanie mórz i oceanów.

Gra ukaże się tylko w wersji VR, a akcja przeniesie nas 60 lat przed wydarzenia z Until Dawn. Miejsce, w którym zostanie umieszczona rozgrywka, to niepokojące sanatorium w Blackwood.

Rozszerzenie wprowadza aż cztery pod-frakcje z różnymi Legendarnymi Lordami. Zamiast osobnej kampanii, nowa rasa będzie mogła uczestniczyć w rozgrywce z podstawowej gry lub w mega-kampanii Mortal Empire.

Piątek, 26 stycznia

Za produkcję odpowiadają twórcy serii Guilty Gear. Ich nowe, opisywane dzieło to bijatyka tagowa, stawiająca na starcia 3 kontra 3. W walce w dowolnym momencie zmieniamy postaci.

Monster Hunter World to gra - jak sugeruje tytuł - o polowaniu na potwory. Aspekt ten stanowi sedno rozgrywki i całej przygody, a istotnym elementem jest też konstruowanie coraz lepszego sprzętu z surowców pozyskiwanych z pokonywanych bestii.

Gracz zakłada wirtualną firmę i na przestrzeni lat - aż do XX wieku - buduje sieć połączeń, kupuje ponad 40 historycznych modeli lokomotyw, stawia dworce i zajezdnie, ale także własne fabryki i atrakcje turystyczne.

Zobacz także