Projektanci The Division o zaletach silnika graficznego Snowdrop
Kilka nowych ujęć rozgrywki w materiale od deweloperów z Massive Entertainment.
Ubisoft opublikował materiał wideo, w którym twórcy gry Tom Clancy's The Division opowiadają o silniku graficznym Snowdrop.
- Chcieliśmy zaprojektować silnik, który pozwoli na tworzenie prawdziwych gier nowej generacji - zaznaczył Anders Holmquist, dyrektor techniczny w Massive Entertainment.
Holmquist stwierdził, że studio skoncentrowało wszystkie siły na tym, by opracować narzędzia, które umożliwią produkcję nad wysokobudżetowym tytułem bez konieczności znacznego powiększania zespołu deweloperów.
Silnik Snowdrop pozwala stosunkowo szybko i wygodnie tworzyć zaawansowane efekty, zróżnicowane obiekty, realistyczne oświetlenie. Sercem technologii jest specjalny system skryptów, umożliwiający „tworzyć, przeglądać i testować różne elementy tak, jak nigdy nie było to możliwe”.
- Jest tak łatwy w użyciu, że masz dzięki temu dużo czasu na sprawdzanie różnych wariantów, poszukiwanie nowych rozwiązań - podkreśliła Jill Jarlestam, artystka środowisk.
Opublikowany materiał zawiera kilka nieprezentowanych wcześniej scen z The Division. Produkcja szwedzkiego studia Massive została zapowiedziana podczas ubiegłorocznych targów E3. To sieciowa strzelanka z elementami RPG, gracze trafią do zrujnowanego Nowego Jorku.
Gra ma zadebiutować przed końcem roku, trafi na PC, PS4 i Xbox One.