Skip to main content

Spider-Man 2 - Napięcie powierzchniowe

Prolog gry.

Zabawę w grze Marvel’s Spider-Man 2 zaczynamy od próby zażegnania dużego kryzysu. Przestępca Sandman zaatakował centrum Nowego Jorku, więc Peter Parker i Miles Morales muszą go powstrzymać - misja główna Napięcie powierzchniowe.


Na tej stronie:


Początek misji i dotarcie do Sandmana

Bezpośrednio po wprowadzającej scence przerywnikowej rozpoczniemy samouczek poruszania się. Wciskając wyświetlone na ekranie przyciski przemieszczamy się w stronę widocznego przed nami znacznika. Po dotarciu do przeciwnika przede wszystkim musimy pamiętać o unikaniu jego potężnych ciosów, zabierających sporo punktów zdrowia.

Co jakiś czas Sandman będzie ciskał w nas gruzem oraz innymi obiektami. Wciskając przyciski L1 i R1 możemy złapać pocisk i cisnąć nim w bossa. Po zbliżeniu się do wroga wciskamy trójkąt, aby wykonać silny cios. Uruchomi się scenka przerywnikowa, po której będziemy musieli biec sprintem przez zniszczony biurowiec.

W pewnym momencie natrafimy na cywila trzymającego się uszkodzonej rury. Wciskamy trójkąt, aby go uratować, a następnie dalej bujamy się przez budynek, dopóki Miles nie przechwyci ofiary. Nas jednak czeka starcie z innym zagrożeniem - z piasku dookoła zaczną „wyrastać” mniejsze klony Sandmana, z którymi musimy walczyć. Sekwencja ta pełni rolę samouczka systemu walki - należy klikać pojawiające się na ekranie przyciski.

Następnie oglądamy kolejny przerywnik filmowy i wciskamy wyświetlające się na ekranie przyciski. Po kolejnym przerywniku ponownie przeniesiemy się na zewnątrz budynku i zostaniemy przełączeni na postać Milesa. Musimy zbliżyć się do wielkiego Sandmana i wcisnąć przycisk trójkąta, aby uderzyć bossa elektrycznym atakiem. Proces ten musimy powtórzyć jeszcze kilka razy, najpierw obezwładniając przeciwnika wystrzałami sieci, a następnie atakując trójkątem.

Po otrzymaniu od Gankego informacji o zbiorniku wodnym wykonany krótką sekwencję zręcznościową - będziemy biec po ścianie budynku jednocześnie unikając ciosów Sandmana. Zostaniemy zrzuceni do wnętrza budynku, gdzie czeka nas starcie z kolejnymi małymi klonami bossa. Tym razem możemy jednak wykorzystać elektryczne moce Milesa, co powinno ułatwić nieco walkę.

Następnie po zobaczeniu walki Petera i Sandmana używamy umiejętności lotu, aby wskoczyć na piętro wyżej. Po chwili jednak zapadnie się nad nami dach i będziemy musieli się przeczołgać pod gruzami, aż wydostaniemy się z rumowiska. Po dotarciu na kolejny poziom walczymy z następną grupą wrogów. Po skończonej walce klikamy trójkąt, aby dostać się do zbiornika i oglądamy scenkę.


Ścigaj Marko

Po odzyskaniu kontroli nad postacią aktywujemy siecioskrzydła i lecimy w kierunku zasypanej piaskiem strefy przed nami. Po zbliżeniu się Sandman zacznie wypuszczać w naszą stronę tornada oraz rzucać różnymi obiektami - musimy wykonywać uniki klikając przycisk kółka - o zbliżającym się niebezpieczeństwie poinformuje nas pajęczy zmysł. Na końcu klikamy trójkąt, aby zaatakować przeciwnika.

Teraz jako Peter musimy zająć się odpieraniem ataków wrogów, dopóki Miles nie przygotuje się na potężne uderzenie. Jednocześnie staramy się przemieszczać po rumowisku coraz bliżej Sandmana. Po zbliżeniu się na wystarczającą odległość wciskamy trójkąt i oglądamy scenkę, podczas której klikamy pojawiające się na ekranie przyciski.

Po obejrzeniu kolejnego, długiego gość przerywnika, misja zakończy się, a na jej miejsce rozpoczniemy kolejną - Wszystko po kolei.

Następnie: Spider-Man 2 - Wszystko po kolei

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz także