Stray - rozdział 12, Pomieszczenie kontrolne: koniec gry
Finał podróży.
Pomieszczenie kontrolne w Stray to ostatni rozdział gry. Zostaje w nim zakończony najważniejszy wątek fabularny.
- Wyjdź z pojazdu i wejdź po schodach. Przy wejściu do pomieszczenia musisz najpierw shakować urządzenie po prawej, a potem wejść w interakcję ze skrzynką po lewej. Do skrzynki po lewej dosięgniesz, ustawiając pod nią robota.
- Zbadaj konsolę na końcu pomieszczenia.
Po monologu B-12, musisz sprawić, by świeciły się wszystkie ekrany na wszystkich podłużnych stołach. Ekran włączasz lub wyłączasz, przechodząc po klawiaturze pod nim. Jeżeli się pomylisz i wyłączysz ekran, z łatwością włączysz go znowu.
- Musisz „narobić trochę szkód”, a więc zniszczyć trzy urządzenia.
- Pierwsze urządzenie znajduje się na lewo od głównej konsoli na końcu pomieszczenia. Zrzuć płytę i wejdź w interakcję z urządzeniem. Potem zhakuj je robotem.
- Drugie urządzenie znajduje się obok okien. Ponownie zdejmuj płytę, zniszcz urządzenie, a potem je zhakuj.
- Trzecie urządzenie znajduje się na prawo od konsoli. Musisz wskoczyć tutaj, żeby zdjąć pokrywę i narobić szkód. Nie zapomnij o hakowaniu.
- Podnieś B-12 i zanieś go do stacji.
- Obejrzyj, jak otwiera się kopuła, a potem zejdź po schodach niżej i wyjdź przez czerwone wrota.
To wszystko. Udało ci się ukończyć Stray.
Następnie: Stray - wszystkie puszki napoju energetycznego w slumsach
Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Stray - rozdział 11, Areszt: cele, Wartownicy