Skip to main content

System perków w Call of Duty: Ghosts

Siedem kategorii umiejętności.

Infinity Ward opisało w detalach system perków, które doczekały się delikatnej modyfikacji w Call of Duty: Ghosts. Łącznie otrzymamy 35 „umiejętności”, podzielonych na 7 kategorii.

Każdy z perków kosztuje określoną liczbę punktów, od 1 do 5. Przy wybieraniu ekwipunku możemy wydać standardowo 8 punktów, ale pulę można zwiększyć maksymalnie do 12, rezygnując z broni głównej lub pobocznej czy gadżetów.

Tak jak w kilku ostatnich odsłonach serii, można rozpocząć rozgrywkę jedynie z nożem, ale za to z 12 punktami, wydanymi na mniej lub bardziej przydatne perki.

Perki odblokować można poprzez awans na określony poziom doświadczenia lub za pomocą odpowiedniej liczby Squad Points.

Umiejętności podzielono na siedem kategorii. Prędkość zapewnia szybsze ładowanie i poruszanie się, Obsługa broni pozwala przeładowywać podczas sprintu i celniej strzelać z biodra. Skradanie ułatwia ciche zabójstwa i zakłóca gadżety wroga. Dzięki Czujności szybciej wykryjemy przeciwników. Odporność zwiększa wytrzymałość, Wyposażenie zapewnia więcej gadżetów do broni, a kategoria „Elite” to między innymi start z losowym perkiem, czy aktywacja sonaru po każdym zabójstwie.

Zobacz na YouTube

Zobacz także