Titanfall zadziała w „powyżej 30 klatkach na sekundę” na Xboksie 360
„Prawdziwe doświadczenie.”
Strzelanka Titanfall ukaże się na X360 w Stanach Zjednoczonych już w najbliższy wtorek, ale wersja na konsolę starszej generacji nadal owiana jest tajemnicą. Starsza producentka Daryl Allison zapewniła na oficjalnej stronie gry, że tytuł zaoferuje „prawdziwe doświadczenie”, znane z Xbox One i PC.
„Wszystkie mapy, tryby, piloci, titany, bronie, karty, cokolwiek, co znajdziemy w wydanych już wersjach, pojawi się także na X360, to prawdziwe doświadczenie” - napisała.
„Gra wygląda i brzmi wspaniale, zapewnia też wspaniałą rozgrywkę. Są oczywiście pewne różnice techniczne, ze względu na ograniczenia sprzętu, jak płynność na poziomie powyżej 30 klatek na sekundę, ale mogę zapewnić, że intensywne pojedynki 6 na 6, dynamiczna akcja i bieganie po ścianach wcale się nie zmieniły.”
„Chcieliśmy, by posiadacze X360 dostali tytuł w tym samym czasie, co reszta, ale potrzebowaliśmy więcej czasu. Decyzja była słuszna i opłaciło się” - dodaje Allison. „Titanfall na X360 to na pewno tytuł, z którego Bluepoint Games jest dumne.”
Gra ukaże się w Europie 11 kwietnia.