Todd Howard żałuje, że beta Fallout 76 była zamknięta
Nie wszyscy mogli przekonać się, z jaką grą mają do czynienia.
Todd Howard, dyrektor projektu przy Fallout 76, stwierdził w rozmowie z dziennikarzami serwisu GameSpot, że najbardziej żałuje tego, że Bethesda nie zorganizowała bardziej otwartych testów ubiegłorocznej produkcji.
Deweloper zasugerował, że po dostępnych dla każdego testach, więcej osób miałoby pełną świadomość tego, jaki kierunek obrano dla najnowszej odsłony serii.
- Najbardziej żałuję, że nie zrobiliśmy bety, w którą mogłoby zagrać więcej osób - powiedział Howard. - Gdybyśmy na przykład dali betę za darmo dla każdego posiadacza Fallouta 4, gdyby była aktywna przez całą dobę i wiele dni, moglibyśmy wyraźniej zobaczyć z czym musimy sobie poradzić.
Fallout 76 nie spotkał się z najlepszym przyjęciem. Zarówno przedstawiciele mediów, jak i gracze, krytykowali produkcję - szczególnie w okresie premiery, kiedy twórcy zaczęli dopiero poprawiać różne niedociągnięcia.
Bethesda cały czas rozwija tytuł. Zaledwie kilka dni temu wprowadzono między innymi tryb battle royale.
Część deweloperów pracuje niezmiennie nad nową zawartością do Fallouta 76, ale oddzielne zespoły Bethesda Game Studios zajmują się też obencie produkcją dwóch gier RPG - kosmicznego Starfield oraz The Elder Scrolls 6.