Tryb sieciowy Uncharted 4 bez serwerów dedykowanych
Za to z mikrotransakcjami.
Główny projektant trybu sieciowego Uncharted 4 - Robert Cogburn - przyznał, że nowa odsłona serii ponownie postawi na zmagania wieloosobowe bez serwerów dedykowanych.
Podobnie jak w i Uncharted 3, twórcy postawili na połączenie peer-to-peer, z jednym z graczy na serwerze uzyskującym status hosta i „utrzymującego” cały mecz na własnym łączu.
Deweloper potwierdził też, że pojedynki nadal przeznaczone będą dla maksymalnie dziesięciu osób, podzielonych na pięcioosobowe zespoły (dzięki, VG247).
Pewną innowacją jest fakt, że gracze będą mogli wezwać do pomocy kompana sterowanego przez sztuczną inteligencję.
Zobacz: Uncharted 4: Kres Złodzieja Recenzja
Zmagania wieloosobowe zadziałają w 60 klatkach na sekundę, ale w rozdzielczości 900p. Dla porównania: kampania to 1080p i 30 FPS. Beta trybu multiplayer Uncharted 4 odbędzie się pomiędzy 4 a 13 grudnia dla osób, które zakupiły Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a.
Cogburn dodał, że już w dniu premiery w trybie wieloosobowym dostępne będą transakcje cyfrowe umożliwiające zakup bonusów. Deweloper zapewnił przy tym, że wszystkie elementy tego typu będzie można nabyć też dzięki wirtualnej walucie, zdobywanej podczas gry.
Producent zasugerował, że Uncharted 4 będzie „najpewniej” ostatnią odsłoną serii w wykonaniu Naughty Dog, choć decyzja w tej sprawie nie została jeszcze ostatecznie podjęta (dzięki, GameSpot).
Kres Złodzieja ukaże się 18 marca, wyłącznie na PlayStation 4.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: