Trzydziestotysięczne tłumy na ulicach Paryża w Assassin's Creed: Unity
Szczegóły z magazynu Game Informer.
Jeden z użytkowników forum NeoGAF spisał najważniejsze informacje na temat Assassin's Creed: Unity opublikowane w nowym numerze miesięcznika Game Informer.
Twórcy zdradzili, że na ulicach Paryża znajdą się tłumy liczące nawet 30 tys. osób.
System rozwoju postaci będzie rozbudowany. Gracze zdobędą punkty doświadczenia i wybiorą, czy zainwestują w ulepszenie skradania, walki czy umiejętności poruszania się po mieście.
Użytkownicy wybiorą także różne elementy ekwipunku. Strój będzie składał się z butów, spodni, kamizelki, kaptura, a nawet maski. Niektóre przedmioty zaoferują dodatkowe statystyki - znajdziemy na przykład kaptur, który sprawi, że bohater szybciej ukryje się w tłumie.
Deweloperzy zaznaczyli także, że wszystkie misje kooperacyjne będzie można wykonać samodzielnie. Przypomniano, że w trybie współpracy skorzystano z rozwiązania zastosowanego w Watch Dogs - każdy gracz jest zawsze głównym bohaterem, ale kompani widzą na ekranie inne postacie.
Wspomniano również, że w Unity zabraknie znanego z poprzednich odsłon serii systemu automatycznych porażek i kończenia misji z powodu drobnego błędu gracza. Zamiast „desynchronizacji” - na przykład, gdy bohatera zauważy strażnik - doczekamy się po prostu zmiany planu dalszego przebiegu zadania.
Dziennikarze Game Informera podkreślili, że naprawdę odczuwalna jest wielkość budynków, które odwzorowano w skali 1:1 - to między innymi katedra Notre Dame.
Zdradzono także, że różne grupy obywateli i przedstawicieli władz będą reagować na swoje poczynania na ulicach. Stróże prawa nie będą stali bezczynnie, gdy przebiegną obok nich bandyci ścigający bohatera.
Wreszcie, przypomniano, że Unity rozpocznie „nowy cykl” we współczesnym wątku fabularnym.
Assassin's Creed: Unity zadebiutuje 28 października. Trafi na PC, Xbox One oraz PS4. Akcja nowej odsłony cyklu została osadzona w XVIII-wiecznej Francji w okresie Wielkiej Rewolucji.