Skip to main content

Twórca Watch Dogs: trailer „nie był dobrym wyznacznikiem jakości grafiki”

Gra wygląda lepiej na PC.

Watch Dogs wywołało ostatnio spore kontrowersje wśród graczy, gdy zauważono, że jakość grafiki w najnowszym trailerze jest niższa, niż podczas prezentacji tytułu na targach E3 w 2012 roku. Jeden z deweloperów produkcji zapewnił na Twitterze, że opublikowany ostatnio zwiastun nie jest dobrym wyznacznikiem jakości oprawy wizualnej.

Dyrektor kreatywny Jonathan Morin przyznał w popularnym serwisie społecznościowym, że prezentacja z E3 2012 bazowała na materiałach nagranych na PC, ale już trailer z targów rok później pochodził z wersji PlayStation 4.

„Ludzie... Trailer nie był dobrym wyznacznikiem grafiki. Jak zawsze mówiliśmy, film z E3 2012 pochodził z PC, a E3 2013 to materiał z PS4. Zawsze tak było...” - wyjaśnia.

„Uważam, że wersja PC na najwyższych ustawieniach wygląda BARDZO dobrze. Oczywiście, wysokie jest także zagęszczenie na ulicach.”

„Będzie wyglądało świetnie i płynnie działało. A dziennikarze grali na PS4, przeczytajcie, co mieli do powiedzenia...” - dodał.

Morin potwierdził także minimalne wymagania sprzętowe wersji PC, identyczne z tymi opublikowanymi w październiku ubiegłego roku. Poniżej znaleźć można także dwa wspomniane trailery, udowadniające różnice w oprawie.

Watch Dogs ukaże się 27 maja tego roku, na PC, PS3, PlayStation 3, X360 i Xbox One, a później także ne Nintendo Wii U.

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

Zobacz także