Ubisoft: The Division najlepszym debiutem nowej licencji w historii
Destiny pokonane.
Ubisoft pochwalił się na oficjalnym blogu, że sieciowa strzelanka The Division jest najlepiej sprzedającą się nową serią w historii, jeśli wziąć pod uwagę pierwszy tydzień od debiutu.
Francuski wydawca zostawił więc w pokonanym polu Destiny, choć gra Activision nadal może pochwalić się lepszym wynikiem, jeśli mowa o pierwszym dniu od premiery.
Ubisoft nie podał dokładnych informacji na temat liczby sprzedanych egzemplarzy. Wiemy natomiast, że The Division wygenerowało około 330 milionów dolarów przychodów w zaledwie pięć dni.
Dla porównania, Destiny w takim samym okresie osiągnęło przychody na poziomie 325 milionów dolarów. Rywalizacja była więc bardzo zacięta.
Obie firmy wydawnicze pochwaliły się także identyczną liczbą godzin spędzonych w grze: 100 milionów w pierwszych pięciu dniach od debiutu.
W przypadku The Division podano też szczegóły na temat maksymalnej liczby osób jednocześnie zalogowanych na serwerach - 1,2 miliona, w weekend.
„Jesteśmy bardzo dumni z naszych zespołów, a także zaszczyceni i wdzięczni milionom graczy, którzy oferują nam swoje opinie i wsparcie” - komentuje Yves Guillemot, szef Ubisoftu.