W A Plague Tale: Requiem zaleje nas nawet 300 tysięcy szczurów
„Szczurze tsunami”.
W A Plague Tale: Requiem spotkamy jeszcze więcej szczurów niż w pierwszej części. Twórcy zdradzili, że ich liczba zwiększy się nawet 60-krotnie.
Produkcja wyróżnia się nie tylko oryginalną fabułą oraz grafiką, ale także imponującą liczbą gryzoni na ekranie. Nicolas Bécavin - główny programista gry - poinformował, że miłośnicy małych futrzaków mają powód do radości, bowiem w nowej odsłonie cyklu ich liczba wzrośnie nawet do 300 tysięcy.
„Szczury są centralnym elementem A Plague Tale. Pracując nad sequelem, pragnęliśmy maksymalnie wykorzystać możliwości obecnej generacji, by wynieść grozę i traumę, jaką wywołują te gryzonie, na wyższy poziom” - czytamy we wpisie na blogu PlayStation. „Zwiększamy 60-krotnie liczbę wyświetlanych szczurów. Wcześniej było ich 5 tysięcy, a teraz będzie nawet 300 tysięcy! To chyba wystarczy, by pokazać wizję apokalipsy, jaka ciąży nad naszymi bohaterami”.
Dowiedzieliśmy się również, że studio Asobo usprawniło model poruszania się zwierzaków. Mają przypominać „wielką falę, uderzającą w gracza niczym tsunami”. Zapowiedzi zweryfikujemy już niedługo, gdyż A Plague Tale: Requiem zadebiutuje na PC oraz konsolach PS5 i Xbox Series X/S już 18 października.