Witchfire - dynamiczna walka w gameplayu z nowej gry Adriana Chmielarza
Starcie z kilkoma przeciwnikami.
Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts opublikowało na Twitterze materiał prezentujący fragmenty rozgrywki ze swojego najnowszego projektu - gry Witchfire.
Nagranie trwa jedynie kilkanaście sekund, ale przedstawia starcie z grupą przeciwników. Wśród wrogów są różne stwory oraz oponent wyposażony w broń palną z celownikiem laserowym, nie brakuje też potężniejszego od pozostałych bossa.
Sama potyczka jest dosyć dynamiczna. Prowadzona przez gracza postać korzysta przede wszystkim z pistoletu, ale i stosuje moce specjalne. Całość może budzić skojarzenia z Painkillerem, czyli jednym z poprzednich projektów Chmielarza.
Wideo pochodzi z dema, które deweloperzy przygotowali na własny użytek. Stworzenie fragmentu pozwoliło przerwać „zastój” w pracach nad grą i wyciągnąć interesujące wnioski - zauważono na przykład, że Witchfire jest idealne na krótkie sesje, trwające od 10 do 15 minut.
Produkcja jest strzelanką FPP, którą autorzy zamierzają uczynić przystępną, choć zaznaczają, że odkrycie wszystkich sekretów nie będzie proste. The Astronauts obiecuje, że do celu poprowadzi więcej niż jedna ścieżka.
Akcję osadzono w świecie, w którym wiedźmy i czarodzieje istnieją. Gracze pokierują poczynaniami wysłannika Kościoła polującego na adeptów magii, ale twórcy zaznaczają, że tworzona opowieść nie jest czarno-biała.
Witchfire zadebiutuje najwcześniej w 2020 roku, choć dokładna data premiery nie jest znana.
Następnie: Gracz CS:GO stworzył sztuczną inteligencję, która wykryła ponad 15 tysięcy oszustów