XVII-wieczny Londyn odtworzony w CryEngine
Na podstawie starych map.
Niezależne studio Pudding Lane Production wygrało konkurs organizowany przez GameCity oraz British Library. Ta druga firma udostępniała historyczne mapy, na podstawie których zespoły musiały odwzorować trójwymiarowe lokacje, wszytko na bazie CryEngine. Zwycięskim projektem okazał się być XVII-wieczny Londyn.
„Konkurs umożliwił studentom z Wielkiej Brytanii odkrycie możliwości CryEngine” - komentuje Carl Jones, dyrektor do spraw rozwoju biznesowego w Cryteku, które sponsorowało inicjatywę.
„Zwycięski tytuł wskazuje na optymistyczną przyszłość w branży i udowadnia, że silnik może nie tylko pomóc w tworzeniu gier, ale także ułatwić stawianie pierwszych kroków początkującym.”
Tom Harper, jeden z jurorów konkursu, docenił szczegółowo wykonany London Bridge, drewnianą konstrukcję Queenshithe nad Tamizą, a nawet realistyczne odbicia w oknach.
„Jestem zadowolony, że zespół Pudding Lane zdołał wykorzystać stare mapy z kolekcji British Library w tak rozważny sposób” - dodał, cytowany przez serwis Develop.