Skip to main content

50. urodziny HBO. Amerykańska sieć telewizyjna planuje huczne obchody

Pojawią się ekskluzywne materiały.

W tym roku minie pół wieku od powstania HBO. Z tej okazji marka przygotowuje specjalną kampanię „Fifty Years of Firsts”, w ramach której zaprezentuje swój dorobek, osiągnięcia oraz przypomni o najlepszych filmach i serialach.

HBO rozpoczęło nadawanie 8 listopada 1972 roku. Sieć postanowiła świętować 50-ty jubileusz w wyjątkowy sposób. Jak czytamy w informacji prasowej: „Przez 50 dni poprzedzających to wydarzenie, HBO będzie publikować wyjątkowe materiały – w tym premierowe trailery, zdjęcia dokumentujące kulisy produkcji, nieopublikowane nigdy wcześniej materiały filmowe, fragmenty scenariuszy i inne ciekawostki dotyczące nowych produkcji HBO Originals".

Ekskluzywne treści będą dotyczyć m.in. serialu „The Last of Us”, drugiego sezonu produkcji „Lakers: Dynastia zwycięzców”, trzeciego sezonu „We’re Here”, drugiego sezonu „Białego lotosu”, trzeciej części „Prawych Gemstonów”, czwartego sezonu „Sukcesji” i wielu innych.

Powstanie także specjalna sekcja na platformie HBO Max, gdzie znajdziemy 50 najsłynniejszych produkcji. W listopadzie jej miejsce zajmie lista HBO50 i będzie zawierać wybrane piloty seriali, stand-upy, głośne dokumenty, filmy i mini-seriale. HBO zachęca do zabawy również fanów, aby w mediach społecznościowych pod hasztagiem #HBO50 wspominali swoje ulubione sceny i produkcje.

- HBO od lat słynie z opowiadania przełomowych historii - powiedział Casey Bloys, Chief Content Officer, HBO i HBO Max. - Kampania „Fifty Years of Firsts” jest wyrazem uznania dla ludzi, którzy wyznaczali nowe standardy rozrywki i przedstawia sylwetki osób, które będą tworzyć w przyszłości kolejne wspaniałe produkcje HBO – dodał.

Zobacz także