Skip to main content

60 FPS w Dead Space Remake na konsolach. Poznaliśmy tryby graficzne

Potwierdzono też wymagania na PC.

Studio Motive potwierdziło, że Dead Space Remake zaoferuje różne tryby wyświetlania grafiki na konsolach PS5 i Xbox Series X/S.

Do oficjalnej premiery pozostały zaledwie dwa tygodnie, twórcy postanowili więc ujawnić kolejne informacje odnośnie szczegółów technicznych gry. Wachlarz opcji dla użytkowników konsol jest raczej standardowy, przygotowano bowiem następujące tryby:

  • Jakość - rozdzielczość 4K i ray-tracing w 30 klatkach na sekundę
  • Wydajność - rozdzielczość 2K bez ray-tracingu, ale w 60 klatkach na sekundę

Potwierdzono także ostateczne wymagania sprzętowe na PC. Zestawienie nie różni się od tego, które otrzymaliśmy już w październiku zeszłego roku. Do uruchomienia gry wciąż potrzebujemy minimum 16 GB pamięci RAM i kartę GTX 1070 lub AMD RX 5700. Produkcja zajmie na dysku 50 GB.

Możliwość grania w 60 klatkach z pewnością cieszy, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę zeszłoroczną modę na wydawanie gier niedopracowanych technicznie. Nawet duże produkcje, takie jak Gotham Knights i Plague Tale: Requiem wciąż mogą zaoferować użytkownikom konsol zabawę w maksymalnie 30 klatkach.

Dead Space Remake - a więc odświeżone wydanie tytułu z 2008 roku - trafi na PC oraz konsole PS5 i Xbox Series X/S 27 stycznia. Warto przypomnieć, że na Steamie wciąż dostępna jest unikalna oferta, w ramach której przy zakupie gry w przedsprzedaży otrzymamy także Dead Space 2.

Zobacz także