A jednak - Dying Light 2 na Xbox Series S działa w 60 FPS
Dodano nowy tryb.
Od premiery Dying Light 2 fani domagali się dodania do produkcji na Xbox Series S trybu, który pozwoliłby na rozgrywkę w 60 FPS. Techland właśnie spełnił prośby graczy.
Polski zespół opublikował aktualizację, która wprowadza nowy tryb działania tytułu na słabszej z konsol Microsoftu. Wariant wydajnościowy umożliwia zabawę w 60 klatkach na sekundę. Szczegóły na temat rozdzielczości nie są na razie znane, ale najprawdopodobniej pozycja uruchamia się w 1080p.
Dodanie funkcji jest o tyle istotne, że w dniu debiutu gra na Xbox Series S włączała się tylko w 30 FPS, co rozczarowało wielu graczy. Twórcy twierdzili, że nie można uzyskać wyższej płynności z powodu ograniczeń sprzętowych, ale okazuje się, że udało się ominąć trudności.
Nowy tryb działania otrzymała też gra na Xbox Series X. Wariant zbalansowany pozwala na rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę - nie wiadomo w jakiej rozdzielczości, ale najpewniej wyższej niż w opcji wydajnościowej, gdzie pozycja osiąga 60 FPS w 1080p.
Pozostałe zmiany i nowości aktualizacji pokrywają się z tymi zaimplementowanymi w patchu 1.2 na PC. Dodano więc między innymi Pakiet Brutalności, z czym wiąże się zwiększenie przemocy w walce wręcz, a także usunięto błąd z tak zwanym zjawiskiem deathloop, wyeliminowano usterki uniemożliwiające realizację zadań i usprawniono walkę z finałowym bossem.
Podobną łatkę dostało Dying Light 2 na konsolach PlayStation. Lista modyfikacji jest niemal identyczna - brakuje jednak wspomnianych usprawnień związanych z różnymi trybami działania produkcji.