Skip to main content

AC Valhalla Świt Ragnaroku - arena walkirii: opowieści, przechwałki, Sztony

Arena Kary.

Jednym z najciekawszych elementów Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaroku (Dawn of Ragnarok) jest arena walkirii Kary. Biorąc udział w opowieściach i uzupełniając je przechwałkami, możemy uzyskać walutę do wydania na specjalne nagrody.


Na tej stronie:


Gdzie jest arena

Arena (1) znajduje się w centrum rejonu Svaladal. To miejsce możesz łatwo odszukać, znajdując choć jedną znajdźkę o nazwie heroiczna saga, a następnie śledząc w dzienniku zadanie Heroiczny uczony.

Walki są organizowane przez walkirię Karę, która stoi niedaleko areny. Rozmawiając z nią, możesz rozpocząć nową opowieść (2), a więc wziąć udział w wyzwaniu, a także przejrzeć ofertę sklepu (3).

Poniżej więcej informacji o tych opcjach.


Jak działa arena - opowieści, przechwałki i Sztony

Oto podstawowe informacje o walkach na arenie:

  • Walki zwane są opowieściami. Wygrywając opowieści, zyskasz specjalną walutę - Sztony. Sztonów możesz następnie używać do kupowania przedmiotów w sklepie Kary
  • Walki urozmaicone są modyfikatorami, zwanymi przechwałkami. Przechwałki utrudniają walkę, ale im więcej modyfikatorów, tym większa nagroda

Kiedy wybierzesz opcję Rozpocznij nową opowieść, przeniesiesz się do ekranu wyboru wyzwania.

Wybór Kary (4) to opowieść wybrana przez Walkirię i niemożliwa do edycji. Z naszego doświadczenia wynika, że nie uzyskasz z niej zbyt dużo Sztonów, ale to dobre wyzwanie na początek.

Opowieści w sekcji Repertuar opowieści (5) są już możliwe do edycji. Zwróć uwagę na poziom trudności (6) oraz opis (7) i zdecyduj się na jedną z opowieści, by przejść dalej.

Kolejny ekran pozwala dodać do opowieści dostępne przechwałki (8). Im więcej przechwałek, tym trudniejsza walka, ale wzrasta też poziom zainteresowania Kary (9), a wraz z nim nagroda w postaci Sztonów (10).

  • Za użycie danej przechwałki po raz pierwszy, uzyskujesz za nią nagrodę. Najedź na ikonę przechwałki, by poznać szczegóły
  • Zielone przechwałki to takie, których jeszcze nie użyłeś
  • Szare przechwałki były już użyte, ale wciąż możesz z nich skorzystać
  • Każda walka może zostać utrudniona maksymalnie 14 przechwałkami

Po potwierdzeniu zasad, przechodzisz do walki. Rodzaj i liczba przeciwników, a także liczba fal przeciwników, zależy od wybranej opowieści.

W trakcie walki na arenie możesz korzystać nie tylko ze „zwykłych” zdolności, ale też mocy Odyna.


Jak mieć więcej opowieści i przechwałek

Aby zwiększyć dostępną pulę opowieści, musisz po prostu czynić postępy w podstawowej grze Assassin's Creed, a także samym dodatku Świt Ragnaroku. Związane jest to z tym, że Eivor musi po prostu przeżyć konkretne przygody, by móc o nich opowiadać.

Aby mieć więcej przechwałek, musisz szukać na mapie Svartalfheimu znajdziek zwanych heroicznymi sagami.

Heroiczne sagi (11) są oznaczone białą ikoną zwoju. Dopóki się do nich nie zbliżysz, widnieją jako białe kropki na mapie i kompasie.

Każda zebrana saga to jedna przechwałka więcej, a więc możliwość otrzymania większej nagrody na arenie.


Co można kupić w sklepie Kary

Liczbę posiadanych Sztonów (12) widzisz na ekranie sklepu.

U walkirii możesz nabyć:

  • Wyposażenie Wszechojca, a więc zestaw zbroi i broni mitycznej jakości

Nagrody są niestety bardzo drogie. Musisz przygotować się na wielokrotne walki albo bardzo wysoki poziom trudności związany z liczbą przechwałek.

Sztony można wydawać wyłącznie na arenie.

Następnie: AC Valhalla Świt Ragnaroku - krzem: zdobywanie, wydawanie

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku

Poprzednio: AC Valhalla Świt Ragnaroku - ulepszanie mocy Odyna

Zobacz także