AC Valhalla Świt Ragnaroku - Duma Asów
Cela Baldura, walka z Sinmarą.
Duma Asów jest jedną z misji głównych w Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaroku (Dawn of Ragnarok). Havi zawiera w niej układ z Sinmarą: salakar w zamian za wolność Baldra.
Na tej stronie:
- Miejsce wymiany, latarnia, znajdź wejście do więzienia
- Znajdź miejsce przetrzymywania Baldra
- Walka z Sinmarą
Miejsce wymiany, latarnia, znajdź wejście do więzienia
Zadanie rozpoczniesz w schronisku Hodda. Porozmawiaj z Ivaldim i Brokkrem (1), żeby je rozpocząć.
Po rozmowie udaj się tam, gdzie prowadzi cię znacznik misji, a więc na miejsce wymiany. Zapal latarnię (2), żeby oznajmić swoje przybycie. Wystarczy wyciągnąć pochodnię z menu podręcznego.
Po rozmowie będziesz musiał pokonać muspelskich wojowników na moście. Idź w kierunku znacznika misji. Przed dużymi schodami jest spora kałuża lawy (3). Będziesz potrzebował mocy Muspelheimu, żeby ją przejść.
Na szczycie schodów obejdź budynek, skręcając w lewo, a potem wejdź jeszcze wyżej. Tam znajdziesz wejście do więzienia (4). Kiedy się do niego zbliżysz, zostaniesz zaatakowany przez kilku żołnierzy.
Po wszystkim wejdź przez otwarte drzwi i idź schodami w dół, aż do znacznika misji.
Znajdź miejsce przetrzymywania Baldra
Cela, w której znajduje się Baldr, to ta za plamą krwi (5) na ziemi. Drzwi są jednak zamknięte.
Spójrz w górę i aktywuj Wzrok Odyna, a powinieneś zobaczyć sporo ikon kluczy nad głową, a także jednego przeciwnika (6). Właśnie ten przeciwnik ma klucz do celi Baldra - pozostałe zbierz, jeśli chcesz otworzyć inne opcjonalne cele.
Odblokuj drzwi celi z Baldrem, a rozpocznie się scenka. Po niej, Eivor zacznie biec za Sinmarą. Biegnij za nią w dół schodów. Przeciwników możesz zignorować.
W końcu dotrzesz do areny otoczonej lawą. Po przerywniku filmowym będziesz musiał stoczyć walkę z Sinmarą.
Walka z Sinmarą
Trzymaj bossa na krótki dystans, uważnie obserwując rodzaj ciosów, który wykonuje - kontruj żółtą poświatę, a unikaj czerwonej. W pewnym momencie Sinmara przyzwie grupę Muspelów, co będzie dodatkowym utrudnieniem.
Boss będzie też co pewien czas zamieniał się w niewrażliwą na ataki skorupę lawy (7). Za kilka sekund przeniesie się poza twój zasięg i będzie korzystać z ataków dystansowych. Utrzymuj Eivor w ruchu, zwracając uwagę na wskaźniki trafień (8).
Po wygranej walce rozpocznie się interaktywna scena, w której Eivor jest okrążana przez przeciwników. Nie atakują oni jednak i giną po jednym ciosie. Kontynuuj ich eliminację, aż kamera zacznie się oddalać, przechodząc do końcowej części misji.
Eivor obudzi się w swoim własnym ciele, w chacie Valki. Po rozmowie z wieszczką misja się skończy i będziesz mógł rozpocząć następną.
Następnie: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Poza granicą strachu
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku
Poprzednio: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Wojenna ścieżka