Skip to main content

AC Valhalla Świt Ragnaroku - Wojenna ścieżka

Sabotowanie wojsk Sinmary.

Wojenna ścieżka to jedno z zadań głównych w Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaroku (Dawn of Ragnarok). Havi sieje w niej zniszczenie wśród bojowych sił Sinmary, by zmusić ją go negocjacji.


Na tej stronie:


Rozmowa z Krasnoludami

Aby rozpocząć zadanie, porozmawiaj z Brokkrem i Ivaldim (1), którzy są wskazani znacznikiem misji.

Po rozmowie, musisz udać się do trzech obozów wojsk Sinmary i dokonać w nich sabotażu. Kolejność nie ma znaczenia.


Mylna w Afalvat, znajdź i zniszcz armię pozbawionych hugru muspelów

Zaczynamy od miejsca wysuniętego na północ (2).

Gdy dotrzesz na miejsce, okaże się, że twoim zadaniem jest niszczenie armii pozbawionych hugru Muspelów (3). Postacie przypominają posągi i są doskonale widoczne, kiedy użyjesz Wzroku Odyna.

Sporo pustych muspelskich ciał znajduje się w wyższych partiach mylny, w tym miejscu (4).

Nie zapomnij o pomnikach w budynkach, których bramy należy otworzyć za pomocą łańcucha (5).

Kiedy zniszczysz już większość armii, pozostałe niedobitki zostaną oznaczone. Po wypełnieniu paska misji, możesz przejść do kolejnej lokacji.


Splądruj Drekathrop

Udajmy się teraz na wyspę w Vangrinn (6).

Twoim zadaniem jest zniszczenie zaopatrzenia. Jest one oznaczone na niebiesko po użyciu Wzroku Odyna. Wystarczy strzelić w wybuchowe beczki (7) z łuku, by dokonać zniszczenia.

Ponownie, gdy zniszczysz większość, pozostałe zostaną oznaczone na interfejsie. Gdy wypełnisz pasek misji, możesz wyjść z lokacji.


Znajdź i spal schematy, uwolnij żelazne dziki

Została jeszcze jedna lokacja, wysunięta na wschód (8).

Tutaj zadania są dwa. Zajmiemy się najpierw schematami. Jeżeli wejdziesz do obozu od strony północnej, to budynek ze schematem (9) to pierwszy, na który się natkniesz, zaraz obok wysokich skał. O tym, że to właściwy budynek, przekonasz się, używając Wzroku Odyna - schematy będą pulsować na niebiesko.

Aby do niego wejść, będziesz musiał zabić lub okraść przeciwnika z kluczem. Powinien znajdować się niedaleko.

Odblokuj drzwi budynku i wejdź na górę po schodach. Schematy (10) znajdują się na stole. Rzuć w nie pochodnią, żeby je spalić.

Teraz zajmijmy się żelaznymi dzikami. Poniżej lokalizacje dwóch pieczar z dzikami, w których znajdują się wszystkie zwierzęta, które musisz uwolnić.

Twoim zadaniem jest wydostanie świń z klatek. Możesz albo strzelić z łuku w drewniane drzwiczki klatek (11), albo podejść do nich i otworzyć je ręcznie.

Używaj Wzroku Odyna, by pomóc sobie znaleźć świnie - będą podświetlone na niebiesko. Po wypuszczeniu zwierząt uważaj, bo będą cię atakować. Gdy wypuścisz już wszystkie świnie, możesz wyjść z lokalizacji.

Po wykonaniu wszystkich zadań i wyjściu z ostatniej lokacji, zadanie będzie zakończone.

Następnie: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Duma Asów

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku

Poprzednio: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Budowanie więzi

Zobacz także