AC Valhalla Świt Ragnaroku - Zimny żar
Salakar, rytuał muspelów.
Zimny żar to zadanie główne w Assassin's Creed Valhalla, które rozegrasz w ramach dodatku fabularnego Świt Ragnaroku (ang. Dawn of Ragnarok). W jego trakcie poszukasz śladów tajemniczego artefaktu i weźmiesz udział w rytuale muspelów.
Na tej stronie:
- Znajdź wejście do skarbca, przyjrzyj się krwawemu miejscu zbrodni
- Znajdź mordercę i zmierz się z nim, zbierz fragmenty klucza
- Udaj się na miejsce rytuału, dotrzyj do punktu widokowego
Znajdź wejście do skarbca, przyjrzyj się krwawemu miejscu zbrodni
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu poprzedniej misji głównej, Córka watażki. Na początek udaj się do miejsca wskazanego na mapie. Wbiegnij pomiędzy góry (1) i kieruj się ścieżką, aż dotrzesz do Skarbca Sol-ok-Mani.
Stań na krawędzi i zeskocz na dół, do wody. Wbiegnij w głąb jaskini i wejdź w interakcję z projektorem (2) emitującym wiązkę światła.
By rozwiązać tutejszą zagadkę związaną z misją, musisz udać się do skarbca w ciągu dnia. Pamiętaj, że możesz w dowolnym momencie wykorzystać medytację do przewinięcia czasu.
Uwaga - w tym miejscu możesz rozwiązać opcjonalną zagadkę związaną z odnajdywaniem skarbów. Opisujemy ją na stronie skarbiec Sol-ok-Mani, zwierciadło
Ustaw projektor tak, by padł na ruchome zwierciadło (3) na skale. Dzięki temu światło padnie na zwierciadło nad drzwiami (4), które się otworzą. Udaj się do nowo otwartego pomieszczenia.
Wewnątrz musisz zbadać ślady (5) - łącznie pięć z nich. Wykorzystaj Wzrok Odyna, by je podświetlić. Badając kolejne ślady zapełnisz pasek postępu (6) - gdy będzie pełny, uruchomi się scena przerywnikowa.
Znajdź mordercę i zmierz się z nim, zbierz fragmenty klucza
Po odzyskaniu kontroli udaj się do wskazanego miejsca - Eitri. Na miejscu musisz wybić wrogów, by zebrać trzy fragmenty klucza. Twoim celem są Strażniczki płomieni (7).
Po zebraniu kluczy przejdź przez oznaczone drzwi (8) i wewnątrz budynku zbadaj ślady (9) - same ślady podświetlisz za pomocą Wzroku Odyna. Kilka śladów znajdziesz na parterze, jeden na piętrze, a ostatni na poddaszu, do którego dostaniesz się przez dziurę w suficie. Po znalezieniu ostatniego pojawi się Eysa i czeka cię krótka rozmowa.
Udaj się na miejsce rytuału, dotrzyj do punktu widokowego
Po rozmowie udaj się do miejsca wskazanego na mapie. Tam musisz wejść na punkt obserwacyjny (10), by przyjrzeć się odbywającemu się rytuałowi.
Po odzyskaniu kontroli nad postacią wykorzystaj moc Muspelheimu, by zmienić się w muspela, a następnie podejdź do oznaczonego miejsca i wciśnij wskazany przycisk. Zainicjuje to kolejną scenę przerywnikową.
Uwaga - jeśli wrogowie cię wykryją, oddal się z tego miejsca, a następnie wróć kolejnego dnia w nocy, by ponownie wziąć udział w rytuale.
Po scenie przerywnikowej czeka cię starcie z kilkoma przeciwnikami. Po tym ucieknij z miejsca rytuału, by zakończyć to zadanie i odblokować kolejne, Wypalanie ścieżki.
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku
Poprzednio: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Córka watażki